اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13990611452556450

نرم افزار BPMS ابزار استراتژیک زیرساخت دورکاری

قابلیت‌های موثر نرم‌افزار BPMS دیدگاه در ایجاد زیرساخت دورکاری سازمانها

کد: 13990611452556450

https://bit.ly/3h1ag6O

، تهران , (اخبار رسمی): بررسی قابلیت‌های نرم ‌افزار BPMS نشان می‌دهد این سیستم بهترین راهکار برای رفع چالش‌ها و دغدغه‌های مدیران و کارکنان سازمان‌ها در دوره دورکاری است.

قابلیت‌های موثر نرم‌افزار BPMS دیدگاه در ایجاد زیرساخت دورکاری سازمانها
قابلیت‌های موثر نرم‌افزار BPMS دیدگاه در ایجاد زیرساخت دورکاری سازمانها

نرم ‌افزار BPMS دیدگاه بستر مناسبی برای سازمان‌ها فراهم می‌کند تا دغدغه‌های مدیران و کارمندان کاهش یابد و حتی بیشتر از زمان حضور در محل کار، بهره‌وری سازمان داشته باشند

بررسی قابلیت‌های نرم ‌افزار BPMS نشان می‌دهد این سیستم بهترین راهکار برای رفع چالش‌ها و دغدغه‌های مدیران و کارکنان سازمان‌ها در دوره دورکاری است.
انتخاب ابزارهای مناسب برای ایجاد زیرساخت دورکاری به عنوان رویکرد متفاوت و تازه مدیریت منابع انسانی در بسیاری از سازمان‌ها به چالشی جدی بدل شده‌است. بررسی قابلیت‌های نرم‌ افزار BPMS نشان می‌دهد این سیستم بهترین ابزار برای رفع این دغدغه است.
نرم ‌افزار BPMS دیدگاه با قابلیت‌هایی که در اختیار سازمان قرار می‌دهد، بستر مناسبی برای سازمان‌ها فراهم می‌کند تا دغدغه‌های مدیران و کارمندان کاهش یابد و حتی بیشتر از زمان حضور در محل کار، بهره‌وری سازمان داشته باشند.
در این مقاله ۸ قابلیت‌ از مجموع کارکردهای نرم‌افزار BPMS دیدگاه که در زمان دورکاری به سازمان‌ها کمک می‌کند را مرور می‌کنیم:

مکانیزاسیون فرآیندهای مورد نیاز در زمان دورکاری

نرم ‌افزار BPMS دیدگاه این امکان مکانیزاسیون تمام فرآیندهای مورد نیاز در زمان دورکاری را به سادگی برای سازمان‌ها فراهم می‌کند. مکانیزاسیون بسیاری از فرآیندها که پیش از این با توجه به حضور پرسنل در محل کار، در اولویت سازمان‌ها نبوند در دوره دورکاری بیشتر احساس می‌شود و اولویت می‌یابند. BPMS دیدگاه به سرعت و با کمترین پیچیدگی فنی فرآیندهای عمومی و تخصصی سازمان‌ها را مکانیزه می‌کند.

با نرم‌افزار BPMS همیشه در دسترس هستید

قابل استفاده بودن نرم‌افزار BPMS از طریق همه مرورگر‌ها موجب می‌شود تا کاربران در هر لحظه و از هر نقطه‌ای بتوانند به فعالیت‌های خود بپردازند.  این ویژگی برای طراحان فرآیند بسیار قابل توجه است. استفاده از نرم‌افزار مدیریت فرآیندهای کسب و کار و ساخت و طراحی فرآیند نیاز به نصب نرم‌افزارهای مختلفی بر روی کامپیوتر دارد.
نرم‌افزارهایی مانند Bizagi و Bonita از جمله BPMS‌هایی هستند که طراح فرآیند برای انجام مسئولیت‌هایش باید آنها را بر روی سیستم عامل خود نصب کند. نرم‌افزار Bizagi حتی این محدودیت را دارد که طراح را ناگزیر از سیستم عامل ویندوز استفاده می‌کند.


BPMS دیدگاه برای طراحان فرآیند این قابلیت را دارد که تمام فعالیت‌های خود از جمله مدلسازی فرآیند، تعریف مدل داده‌ای، تعریف قوانین کسب و کار و دیگر امور مربوطه را در هر نقطه تنها با استفاده از یک مرورگر وب انجام دهند. به این ترتیب در شرایط دورکاری، طراحان فرایند شرایط لازم برای طراحی و یا بهینه‌سازی فرآیندها را دارند.

امکان کنترل فرآیندها توسط مالکین و مدیران

ممکن است برخی مدیران گمان کنند در شرایط دورکاری، مدیریت و نظارت بر کارکنان دشوار است؛ درحالی که نرم‌افزار BPMS مجموعه امکاناتی در اختیار مدیران سازمان و مالک فرآیند قرار می‌دهد تا عملکرد فرآیندها و کارکنان سازمان مدیریت کنند و از جزیی‌ترین اطلاعات فرآیند مطلع شوند. این اطلاعات در سطوح فرآیند (Process)، فعالیت (Task) و فرم‌های سازمانی است .

توجه به ارزیابی عملکرد فرآیندهای سازمانی

در زمان دورکاری مدیران به ابزارهایی نیاز دارند تا بتواند اطمینان پیدا کنند که فرآیندهای سازمان، به طور صحیح و با تحقق شاخص‌های کلیدی عملکرد (KPI) انجام می‌شوند. با استفاده از زیرساخت نرم‌افزار BPMS دیدگاه سازمان می‌تواند از امکانات یک داشبورد BAM بهرمند شود. داشبورد Business Activity Monitoring به مدیران سازمان کمک می‌کند تا فرآیندهای کسب و کار خود را کنترل کنند و طبق شاخص کلیدی عملکرد (KPI) تعریف شده، علمکرد کیفیت فرآیندها را هم از نظر کیفی و هم از نظر کمی اندازه‌گیری کنند.
از طریق داشبورد BAM و‌ اطلاعات آماری آن، مدیران سازمان می‌توانند بر فرآیندهای کسب و کار خود نظارت و خطاهای پیش آمده را شناسایی کنند و با تولید گزارشات، موفقیت یا عدم موفقیت یک فرآیند را تشخیص دهند.

ارائه قوانین و  روش‌های استاندارد اجرای فرآیندها

امکان ارائه قوانین و روش درست انجام کار به انجام دهندگان فعالیت از دیگر مزایای نرم‌افزار BPMS دیدگاه در زمان دورکاری است. در شرایط حضور در سازمان تعاملات نزدیک کارکنان و مدیرانش و امکان دریافت راهنمایی‌ها تا حدودی باعث می‌شود تا کارکنان فعالیت‌های خود را به‌درستی انجام دهند. اما در شرایط دورکاری نیاز است تا کارکنان به دستورالعمل و استاندادهای لازم برای انجام هر فعالیت دسترسی داشت باشند. BPMS دیدگاه این امکان را به طراح  می‌کند تا در زمان طراحی فرآیند دستورالعمل‌های لازم را به هر فعالیت کاربر (User Task) الصاق کند تا در زمان انجام فعالیت در شراط دورکاری، کاربر به آن دسترسی داشته باشد و بر اساس آن فعالیت‌های خود را انجام دهد.

امکان تعریف سررسید (User Task) برای هر کاربر

نرم‌افزار BPMS دیدگاه امکان تعریف سررسید برای هر فعالیت کاربر (User Task) و فعالیت‌های لازم در صورت گذر از سررسید را به طراحان فرآیند می‌دهد. حضور فیزیکی افراد در محل کار و تعاملات معمول به نوعی عامل کنترل زمانبندی‌های لازم در فرآیندهای کسب وکار است . این ویژگی در شرایط دورکاری وجود ندارد و در نتیجه‌ آن نیاز است که ابزار مطمئنی برای این موضوع در نظر گرفته شود. امکان تعریف سررسید از طریق پشتیبانی از المان رخداد مرزی زمانسج (Boundary Event Timer) برای انجام امور دارد در BPMS دیدگاه وجود دارد.
یکی از مسائل در زمان دورکاری از بین رفتن تمرکز کاری کارکنان است. کارتابل نرم‌افزار BPMS دیدگاه این امکان را به کاربران می‌دهد تا فعالیت‌های اختصاصی را بر اساس نظر خود مدیریت و سازماندهی کنند. قابلیت‌هایی مانند دسته‌بندی، برچسب‌گذاری، تعریف سررسید و یادآور شخصی و چندین امکان دیگر باعث می‌شود کاربر ضمن دسترسی به همه فعالیت‌های محوله در یک محیط،  آن‌ها را متناسب با نیاز خود سازماندهی  کند و از فراموشی و نادیده شدن کارها جلوگیری شود.

دسترسی به سوابق فرآیندها و اطلاعات

نرم‌افزار BPMS دیدگاه امکاناتی را در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد تا به سوابق فرآیندها و اطلاعات در زمان دورکاری دسترسی داشته باشند. یکی از موانع تحقق شرایط دورکاری عدم دسترسی به اطلاعات سازمانی و سوابق اقدامات است. نرم‌افزار BPMS دیدگاه این امکان را به کاربرانش می‌دهد تا بر اساس دسترسی‌های تعریف شده به اسناد و اطلاعات فرآیندهای کسب و کار سازمان دسترسی داشته باشند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

چارگون

ما به سازمان‌ها در بهینه‌کردن بهره‌وری به منظور افزایش کارآیی یاری می‌رسانیم.در طول حیات شرکت، بر روی نیازمندی‌های آشکار و پنهان بازار هدف متمرکز شده‌ایم و به این ترتیب با ارائه راهکارهای خلاق و بومی‌سازی شده، پاسخگوی مشکلات سازمان‌های ایرانی هستیم. راهکارهای ما شامل بستر ارتباطی یکپارچه اتوماسیون اداری و نیز راهکارهای برنامه‌ریزی و مدیریت منابع سازمانی در حوزه‌های منابع انسانی، مالی و لجستیک است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]