اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 14000423532616450

وبینار«امنیت و پایداری سیستم‌ها» به همت چارگون برگزار می‌شود

کد: 14000423532616450

https://bit.ly/3xMIjsx

، تهران , (اخبار رسمی): شرکت چارگون با بیش از 22 سال تجربه در زمینه توسعه نرم‌افزارهای حوزه اتوماسیون اداری، منابع‌انسانی، مالی و لجستیک و BPMS ، همواره تلاش کرده‌ بهترین تجربه‌ها و راهکارها در خصوص کارکرد بهینه سیستم‌های سازمانی را با مخاطبان خود به اشتراک بگذارد.

وبینار«امنیت و پایداری سیستم‌ها» به همت چارگون برگزار می‌شود.
ثبت نام در وبینار امنیت و پایداری سیستم ها
وبینار«امنیت و پایداری سیستم‌ها» به همت چارگون برگزار می‌شود.
وبینار«امنیت و پایداری سیستم‌ها» به همت چارگون برگزار می‌شود

حضور در وبینار «امنیت و پایداری سیستم‌ها» برای علاقمندان رایگان است و کافی‌ است برای حضور در سایت رویداد ثبت‌نام کنند.

وبینار«امنیت و پایداری سیستم‌ها» از سلسله رویدادهای سازمان خلاق به همت شرکت چارگون و با هدف ارائه تجربیات و دانش روز در حوزه امنیت و پایداری نرم‌افزارهای سازمانی، 28 تیر ماه برگزار می‌شود.

پایداری خدمات سیستم‌های اطلاعاتی و حفظ امنیت آنها در یک سازمان خلاق از دغدغه‌های همیشگی مدیران کسب‌وکارها و سازمان‌هاست و فعالان حوزه‌ آی تی و نرم‌افزار برای حفظ کارایی و اثربخشی پروژه‌های فناوری اطلاعات و محافظت از داده‌های سازمانی، به طور مداوم به تقویت زیرساخت‌های فنی و دانشی مرتبط می‌پردازند.

شرکت چارگون با بیش از 22 سال تجربه در زمینه توسعه نرم‌افزارهای حوزه اتوماسیون اداری، منابع‌انسانی، مالی و لجستیک و BPMS ، همواره تلاش کرده‌ بهترین تجربه‌ها و راهکارها در خصوص کارکرد بهینه سیستم‌های سازمانی را با مخاطبان خود به اشتراک بگذارد.

محتوای این رویداد شامل مباحث تئوریک و عملی از مباحث امنیت و پایداری سیستم‌های نرم‌افزاری است و به همراه تجربه واقعی کارشناسان و مدیران سازمان‌های مختلف ارائه می‌شود. در این رویداد، برخی سازمان‌های مشتری چارگون که با نگرش فناورانه به مدیریت اطلاعات و ایجاد سازوکارهای فنی و تخصصی، در حوزه امنیت و پایداری موفقیت‌های چشم‌گیری کسب‌کرده‌اند، تجربه خود را با مخاطبان به اشتراک می‌گذارند.

عملکرد درخشان این سازمان‌های پیشرو که با معیارهای پویایی و نوآوری سازمانی، می‌توان آن‌ها «سازمان خلاق» نامید، انگیزه‌بخش چارگون برای اشتراک این دانش در قالب یک رویداد آنلاین بوده است.

در بخش اول رویداد مباحثی مثل اهمیت امنیت در سازمان‌ها، دستاوردهای خدمات پشتیبانی فنی چارگون، تجربه مشتریان چارگون از امنیت و پایداری، تازه‌های فناوری در حوزه امنیت و پایداری، پشتیبانی پیشگیرانه و عملکرد نرم‌افزار دیدبان و مخاطرات پنهان امنیت سایبری (APT) مطرح می‌شود.

بخش دوم وبینار « امنیت و پایداری سیستم‌ ها»  به برگزاری نشست تخصصی متخصصان حوزه مدیریت امنیت و پایداری با عنوان «چالش‌های امنیتی سازمان‌ها»  اختصاص دارد. در این بخش متخصصان از نهادهای خصوصی و دولتی فعال در حوزه امنیت و نگهداری سیستم‌ها به تبادل نظر درباره مباحث مرتبط  می‌پردازند.

کارشناسان فناوری اطلاعات، متخصصان امنیت نرم افزار، مدیران کسب ‌وکارها و دانشجویان شاخه‌های مختلف نرم‌افزاری و سخت‌افزاری می‌توانند مخاطب این رویداد باشند.
حضور در این رویداد برای علاقمندان حوزه امنیت سیستم‌ها رایگان است و کافی‌ است برای حضور در سایت رویداد ثبت‌نام کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

چارگون

ما به سازمان‌ها در بهینه‌کردن بهره‌وری به منظور افزایش کارآیی یاری می‌رسانیم.در طول حیات شرکت، بر روی نیازمندی‌های آشکار و پنهان بازار هدف متمرکز شده‌ایم و به این ترتیب با ارائه راهکارهای خلاق و بومی‌سازی شده، پاسخگوی مشکلات سازمان‌های ایرانی هستیم. راهکارهای ما شامل بستر ارتباطی یکپارچه اتوماسیون اداری و نیز راهکارهای برنامه‌ریزی و مدیریت منابع سازمانی در حوزه‌های منابع انسانی، مالی و لجستیک است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

جشنواره، نمایشگاه و همایش