اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13980906424006450

کارگاه آموزشی «امکانات امنیتی مرکز مدیریت دیدگاه»

کد: 13980906424006450

http://bit.ly/33kUyMN

، تهران , (اخبار رسمی): کارگاه آموزشی «امکانات امنیتی مرکز مدیریت دیدگاه» با حضور جمعی از مدیران سیستم و رابطین سازمان‌های بهره‌بردار نرم‌افزارهای دیدگاه نوزدهم آبان ماه برپا خواهد شد.

 کارگاه آموزشی «امکانات امنیتی مرکز مدیریت دیدگاه»
کارگاه آموزشی «امکانات امنیتی مرکز مدیریت دیدگاه»

به گزارش روابط عمومی چارگون، کارگاه آموزشی «امکانات امنیتی مرکز مدیریت دیدگاه» با حضور جمعی از مدیران سیستم و رابطین سازمان‌های بهره‌بردار نرم‌افزارهای دیدگاه نوزدهم آبان ماه برپا خواهد شد.

شرکت چارگون به دنبال اخذ گواهی افتا و از آنجا که امکانات امنیتی متعددی به مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه اضافه کرده با هدف بازآموزی مدیران سیستم‌ها، این کارگاه آموزشی را تدارک دیده است.

بنابراین گزارش در کارگاه آموزشی «امکانات امنیتی مرکز مدیریت دیدگاه» علاوه بر استفاده از قابلیت‌ها و زیرساخت‌ها افزوده شده به مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه درباره مبانی این تغییرات، اثربخشی و چگونگی استفاده از آن‌ها بحث و تبادل نظر خواهد شد.

در شرایطی که رعایت نکات امنیتی به یک الزام تبدیل شده‌، برگزاری این کارگاه کمک می‌کند تا سازمان‌ها بتوانند ضمن حفظ اطلاعات ارزشمند سازمان‌، در مقابل حملات سارقین اطلاعات زیرسیستم‌های خود را مقاوم‌سازی کنند.

شهباز توکلی- مدیر توسعه زیرساخت و محصول چارگون مدرس کارگاه آموزشی «امکانات امنیتی مرکز مدیریت دیدگاه» است و با محوریت آشنایی با حملات معمول در نرم‌افزارهای تحت وب، آشنایی با زیرساخت امنیتی دیدگاه و آشنایی با امکانات امنیتی دیدگاه و انطباق این امکانات با سیاست‌های امنیتی سازمان برای مدعویت سخنرانی خواهد کرد.

تغییر معماری دیدگاه و هم‌گام شدن با تکنولوژی‌های منعطف‌تر و بروزتر برای دستیابی به سرعت بیشتر توسعه‌ محصول و مقیاس‌پذیری بالاتر برای خدمت به سازمان‌های مشتریان با ابعاد بزرگتر، همواره مورد نظر چارگون است. ضرورت رفع خطای سریع‌تر، متمرکزتر و در نهایت تولید محصول پایدارتر با لایه‌های تفکیک‌شده و وظایف مشخص و امنیت بیشتر نرم‌افزارهای دیدگاه در کنار سایر نیازمندی‌ها از دلایلی بود که به طرح ریزی و اجرای پروژه «زاگرس» در چارگون منجر شد.

کارگاه آموزشی «امکانات امنیتی مرکز مدیریت دیدگاه» تلاشی برای نمایش گوشه‌ای از دستاورهای چارگون در اجرای درست و متناسب این پروژه است.

گفتنی است؛ کارگاه آموزشی «امکانات امنیتی مرکز مدیریت دیدگاه» 19 آبان ماه ازساعت 9 الی 12 در آدرس خیابان کارگر شمالی، بالاتر از چهاراه فاطمی کوچه دیدگاه پلاک 26 طبقه 3 موسسه فراتر از دانش برگزار خواهد شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

چارگون

ما به سازمان‌ها در بهینه‌کردن بهره‌وری به منظور افزایش کارآیی یاری می‌رسانیم.در طول حیات شرکت، بر روی نیازمندی‌های آشکار و پنهان بازار هدف متمرکز شده‌ایم و به این ترتیب با ارائه راهکارهای خلاق و بومی‌سازی شده، پاسخگوی مشکلات سازمان‌های ایرانی هستیم. راهکارهای ما شامل بستر ارتباطی یکپارچه اتوماسیون اداری و نیز راهکارهای برنامه‌ریزی و مدیریت منابع سازمانی در حوزه‌های منابع انسانی، مالی و لجستیک است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]