اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950830186415517

رئیس اتحادیه فروشندگان پلاستیک و نایلون خبر داد

ارسال2میلیون ظروف یکبارمصرف برای راهپیمایان اربعین

کد: 13950830186415517

https://goo.gl/pXxrzG

، تهران , (اخبار رسمی): رئیس اتحادیه فروشندگان پلاستیک و نایلون از ارسال یک میلیون عدد ظروف یک بار مصرف غذایی و یک میلیون ظروف یک بار مصرف برای مواد خوراکی و میوه ای برای زائران در مراسم راهپیمایی اربعین امسال خبر داد.

ارسال2میلیون ظروف یکبارمصرف برای راهپیمایان اربعین

 به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی اتاق اصناف ایران ، سیدرحیم مقیمی اصل  گفت: طی هماهنگی های انجام شده ، اتحادیه فروشندگان پلاستیک و نایلون، یک میلیون و 500 هزار جا کفشی، 10 هزار کیسه زباله، یک میلیون ظروف یک بار مصرف برای مواد خوراکی و میوه ای، یک میلیون ظرف یک بار مصرف غذایی و 150 هزار لیوان یک بار مصرف به همراه قاشق برای استفاده زائران در مراسم راهپیمایی اربعین ارسال کرده است.

وی افزود: اتحادیه تولیدکنندگان و فروشندگان پلاستیک و نایلون هر آنچه که در توان داشت، به عشق امام حسین(ع) و به دستور رئیس اتاق اصناف ایران تقدیم کرد.

مقیمی همچنین به تامین ظروف یکبار مصرف برای هیات های مذهبی و همچنین ارسال بخش عظیمی از ظروف پلاستیکی برای مصرف در سازمان ها و ارگان هایی منجمله بسیج، ارتش و سپاه اشاره کرد و گفت: همه تلاش ما در اتحادیه پلاستیک و نایلون این است که اصناف و اتاق اصناف ما در جایگاه بالاتری قرار گیرند به همین سبب اعضای اتحادیه ابتدا به خاطر عشق به خدا و ائمه اطهار(ع) و سپس به تبعیت از اتاق اصناف ایران انجام وظیفه می کنند. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

اتاق اصناف ایران

اصناف و بازاریان همواره به عنوان قشری از جامعه شناخته میشوند که در بستر تحولات اقتصادی و اجتماعی جایگاه و کارکرد گسترده و در عین حال موثری در حوزه های مختلف داشته اند. در اقتصاد ایران اصناف به عنوان آخرین حلقه اقتصادی اهمیت ویژه ای در رشد و پویایی اقتصاد کشور داشته و به دلیل گستردگی ارتباط مستقیم با آحاد مردم مثابه قلب اقتصادی جامعه عمل می کنند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]