اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950902187695125

حضور به مالت در نمایشگاه بین المللی صنعت آرد و نان

برگزاری دهمین نمایشگاه بین المللی آیبکس آذرماه 95

کد: 13950902187695125

https://goo.gl/EvBZIW

، شهر کرد , (اخبار رسمی): شرکت «به‌مالت» با ارائه محصولاتی نظیر آرد مالت روشن، آرد مالت تیره (قهوه ای)، پودر عصاره مالت، عصاره مالت، آرد جو، آرد چاودار، آرد گندم جوانه زده و عصاره گندم جوانه زده در دهمین نمایشگاه بین المللی صنعت آرد و نان ایران شرکت می کند.

غرفه ی 3513، هاله ی سبز رنگ

به گزارش اخباررسمی به نقل از شرکت دانش بنیان شهد زاگرس جهانبین با نام تجاری «به‌مالت»، دهمین نمایشگاه بین المللی صنعت آرد و نان "ibex2016 با اهداف کلی نظیر فرهنگ سازی و اصلاح الگوی تولید و مصرف آرد و نان برگزار خواهد شد.

در همین راستا شرکت به‌مالت با سابقه پنج ساله خود درصدد است تا با حضور در این نمایشگاه، محصولات جدید خود را در صنایع آرد و نان معرفی کند.

این شرکت از طول مدت زمان تاسیس خود تاکنون، برخی از محصولات مورد نیاز صنایع آرد و نان را تولید کرده که اینک روی به عرضه هشت محصول صنعتی در این حوزه پرداخته است.

بر اساس این گزارش، این محصولات شامل آرد مالت روشن، آرد مالت تیره (قهوه ای)، پودر عصاره مالت، عصاره مالت، آرد جو، آرد چاودار، آرد گندم جوانه زده و عصاره گندم جوانه زده می شود.

لازم به ذکر است که دهمین نمایشگاه بین المللی صنعت آرد و نان "ibex2016 با اهدافی همچون فرهنگ سازی و اصلاح الگوی تولید و مصرف آرد و نان ؛ افزایش سطح فعالیت های تجاری و سرمایه گذاری در صنعت آرد و نان و حمایت از احداث و توسعه و احدهای تولید نان صنعتی درکشور ؛ حرکت سازمان یافته در بخش خصوصی در زنجیره تولید و تامین مواد اولیه تولید نان ؛  بستر سازی لازم جهت ارائه حداکثری ظرفیتها و توانمندی‌های شرکت‌های داخلی در عرصه ماشین آلات صنایع مرتبط با صنعت آرد و نان و ایجاد بستر تعامل و همکاری‌های بیشتر در صنعت آرد و نان کشور و با رویکردهای استاندارد سازی فعالیت های تولیدی و تجاری در حوزه تولید آرد و نان ؛ رعایت استانداردهای ملی در خصوص فرآیند تولید نان و ماشین آلات مربوطه ؛ رعایت اصل استقلال و عدم وابستگی در تامین ماشین آلات مرتبط با تولید آرد و نان و رعایت اصل رویکردجدی بر صنایع داخلی در جهت بومی سازی فن آوری و تکنولوژی خطوط تولید و ساخت واحدهای صنعتی نان در 16 الی 19 آذر ماه سال 1395 در محل نمایشگاه های بین المللی تهران در فضای تحت پوشش 16000 متر مربع برگزار می شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

به مالت

شرکت شهد زاگرس جهان بین در سال 1386 با هدف خودکفایی در زمینه تولید مالت در کشور و بومی‌سازی این صنعت به ثبت رسیده است. شرکت شهد زاگرس جهانبین پیشرفته ترین و بزرگترین کارخانه صنعتی تولید مالت جو ، گندم جوانه زده ، آرد جو و فرآورده های آنها را در خاورمیانه دارد که با بکارگیری افراد متخصص و کسب امتیازهای لازم موفق به استقرار در پارک علم و فن آوری استان چهار محال و بختیاری گردیده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

جشنواره، نمایشگاه و همایش