طی حکمی از سوی رییس فدراسیون ملی ورزشهای دانشگاهی

انوشیروانی سرمربی تیم ایران در یونیورسیاد 2017 شد

کد: 13950902187785567

https://goo.gl/z949Kx

، تهران , (اخبار رسمی): سجاد انوشیروانی سرمربی تیم وزنه برداری ایران در المپیک برزیل به عنوان سرمربی وزنه برداران دانشجویان در رقابتهای یونیورسیاد جهانی سال 2017 حکم گرفت.

انوشیروانی سرمربی تیم ایران در یونیورسیاد 2017 شد

به گزارش اخبار رسمی به نقل از فدراسیون ملی ورزشهای دانشگاهی، بیست و نهمین دوره یونیورسیاد دانشجویان جهان (المپیک دانشجویان جهان) مرداد ماه سال آینده در کشور تایوان برگزار می شود که یکی از رشته های این رقابتها وزنه برداری است. فدراسیون ملی ورزشهای دانشگاهی کشورمان به منظور آماده سازی تیم های دانشجویان برای حضور در این رقابتها با بررسی شرایط مربیان بهترین گزینه ها را برای هدایت ملی پوشان دانشجو انتخاب و معرفی می کند.
به همین واسطه دکتر دهخدا رییس فدراسیون ملی ورزشهای دانشگاهی طی حکمی سجاد انوشیروانی سرمربی تیم وزنه بردای کشورمان در بازیهای المپیک برزیل را به عنوان سرمربی تیم وزنه بردای دانشجویان در یونیورسیاد سال 2017 منصوب کرد.
پس از انتخاب انوشیروانی به عنوان سرمربی تیم وزنه برداری دانشجویان وی در نشستی با مسئولان فدراسیون به بررسی وضعیت این رقابتها، برنامه ریزی برای برپایی اردوها و مسابقات تدارکاتی پرداخت.
مقرر شد اولین اردوی انتخابی تیم وزنه برداری دانشجویان با همکاری فدراسیون وزنه برداری نیمه آذرماه سال جاری در تهران برگزار شود. قرار است از تمام منتخبین دانشگاه ها دعوت به عمل آمده و در صورت موفقیت در اردو و تست های رکوردگیری نفرات برتر به اردوهای تیم ملی دانشجویان دعوت خواهند شد.
گفتنی است انوشیروانی دانشجوی دکتری تربیت بدنی دانشگاه محقق اردبیلی است .

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فدراسیون وزنه برداری جمهوری اسلامی ایران

فدراسیون وزنه‌برداری جمهوری اسلامی ایران(مخفف انگلیسی: IRIWF) یک مؤسسه عمومی غیردولتی و دارای شخصیت حقوقی در ایران است که امور مربوط به وزنه‌برداری در ایران را اداره می‌کند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تازه‌های ورزش