اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950902187865039

گوگل،آمازون و فیسبوک پرکاربردترین اپلیکیشن ها

موبایل در تجربه خرید 83 درصد مردم نقش دارد

کد: 13950902187865039

https://goo.gl/dFfl17

، تهران , (اخبار رسمی): خرید آخر سال میلادی و خرید در تعطیلات همواره فرصت های بزرگ خرده فروشان است که در ایران نیز این فرصت چند ماه بعد پیش می آید و تجربیات این بخش را می‌توان در ماه اسفند و در طول تعطیلات نوروز به کار برد.

موبایل در تجربه خرید 83 از خریداران، جای گرفته است

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی صباسل، امروزه کاربران از موبایل به عنوان پلی بین خریدآنلاین و آفلاین استفاده می‌کنند، زیرا کاربران کالاها را پس از مشاهده کالا، ملاحظه مشخصات و مقایسه قیمت‌های آنها و سپس با مرور نظرات خریداران قبلی، اقدام به خرید یک کالا می کنند.

بر اساس آمار و ارقام موسسه Euclid Analytics که نشان از پتانسیل بزرگ موبایل در تجربه خرید کاربران در تعطیلات امسال دارد، آمده که موبایل سهم بسیار بزرگی از خریدهای این تعطیلات را دربرمی گیرد و انتظار می‌رود تا در این فصل تعطیلات حدود 41 درصد از مردم نیمی از وقت خود را در یک مغازه بر روی تلفن‌شان صرف کنند.

طبق پیش‌بینی‌ها، فروش‌های تعطیلات امسال جهش 4 درصدی را نسبت به سال گذشته تجربه می کند و 53 درصد از کاربران نیز تمایل دارند تا خریدهای خود را از طریق تلفن هوشمند ردیابی کنند.

گوگل، آمازون و فیس بوک، هر سه به عنوان نخستین اپلیکیشن مورد استفاده در تجربه خرید شمرده می شوند و فیس بوک با 37 درصد استفاده بین کاربران، دومین اپلیکیشن محبوب است.

بر اساس این گزارش توصیه می‌شود که کوپن های تخفیف، کالاهای رایگان و هرآنچه مشوق خرید بیشتر است را روی موبایل ارائه کنید و شبکه های اجتماعی را برای معرفی کالا و آفرهایتان فراموش نکنید.

این گزارش اضافه می کند که هنوز 67 درصد از خریداران به رفتن به مغازه‌های فیزیکی ادامه می دهند اما باید تاکید شود که نترسید، تجربه خرید آنلاین و آفلاین هنوز در کنار هم هستند و قرار هم نیست که کاملا جایگزین هم شوند.

 از برنامه های وفاداری و امتیازهای خرید و باشگاه مشتریان نیز غافل نشوید که این روشی است تا کاربران را به اپلیکیشن خود جذب کنید و مشتریان را در راستای جذب قوانین مشتری‌مداری، به سیستم کاری خودتان عادت دهید.

آمارها نشان می دهد، در مجموع 83 درصد از تجریه خرید کاربران، شامل انتخاب و بررسی کالا، مقایسه مشخصات و قیمت، انتخاب روش خرید و .. توسط موبایل انجام می شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

صباسل

صباسل استارتاپی است که در سال 1392 و با هدف ارائه خدمات رسانه دیجیتال، توسط بعضی چهره‌های شناخته شده صنعت ارتباطات کشور تأسیس شد. چهار حوزه اصلی فعالیت صباسل عبارتند از: - سرویس‌های ارزش افزوده موبایل - پخش ویدئو بر روی تلفن همراه - صباد؛ سامانه تبلیغات تلفن همراه - انتشار و بومی سازی محتوای تلفن همراه

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]