اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950902188004923

دوره آموزش رایگان نرم افزار حسابداری پارمیس پلاس

کد: 13950902188004923

https://goo.gl/uJk33E

، تهران , (اخبار رسمی): دوره جدید کلاس‌های آموزش رایگان نرم افزار حسابداری پارمیس پلاس به صورت هفتگی در محل دفتر مرکزی شرکت فناوری اطلاعات پارمیس آغاز شده است.

دورۀ آموزش رایگان نرم افزار حسابداری پارمیس پلاس

به گزارش اخباررسمی به نقل از روابط عمومی نرم افزار حسابداری و مالی پارمیس ، بدین وسیله از تمامی کاربران پارمیس و همچنین علاقه مندان به یادگیری نرم افزار حسابداری پارمیس، دعوت می شود تا جهت شرکت در دورۀ آموزشی نرم افزار حسابداری پارمیس پلاس، از طریق فرم ثبت نام در سایت پارمیس، اطلاعات خود را ثبت کرده تا کارشناسان پارمیس جهت هماهنگی های بعدی با متقاضی تماس حاصل کنند.

قابل ذکر است که دورۀ آموزش رایگان مختص مشتریان پارمیس است و سایر علاقه مندان به یادگیری نرم افزار نیز می توانند با پرداخت هزینه شرکت در کلاس ها به صورت آزاد به مبلغ 60 هزار تومان ثبت نام اولیه را در فرم مربوطه انجام دهند.

متقاضیان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 02187758 تماس حاصل کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

نرم افزار حسابداری پارمیس

نرم افزار حسابداری پارمیس توسط بنیانگذار شرکت، تولید شده و آغاز به کار کرد. سپس در سال 1383 و با اندیشه ارائه خدمات نرم‌افزاری مخصوصا تولید نرم‌افزارهای مالی و حسابداری‌ شرکت فناوری اطلاعات پارمیس به صورت رسمی شماره ثبت 229984 ثبت گردید و نقش جدی‌تری را در بازار رقابت به عهده گرفت. پارمیس هم اکنون نرم‌افزارهای مالی و حسابداری خود را در اختیار طیف وسیعی از مشتریان قرار داده و هر روز شاهد افزایش کمی و رشد کیفی خانواده بزرگ پارمیس هستیم. نسخه‌های فروشگاهی، بازرگانی، شرکتی و تولیدی نرم افزار‌های حسابداری پارمیس و همچنین سامانه و ماژول پیام کوتاه پارمیس، سبد محصولات متنوع مجموعه ما هستند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]