اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950903188916024

در برنامه این هفته سرزمین ما بررسی می‌شود

مجوز برای ساخت معادن و اثر تخریبی آن بر محیط زیست

کد: 13950903188916024

https://goo.gl/Qt5Txh

، تهران , (اخبار رسمی): برنامه محیط زیستی سرزمین ما پنج شنبه 4 آذر ماه به موضوع مجوزهای معادن و اثرات تخریبی بهره برداری از معادن در طی زمان بر محیط زیست می‌پردازد.

مجوز برای ساخت معادن و اثر تخریبی آن بر محیط زیست

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی برنامه سرزمین ما، صدوشش برنامه، پنجشنبه با موضوع مجوزهای معادن و اثرات تخریبی بهره برداری از معادن طی زمان بر محیط زیست با حضور فرشته وطن دوست، فعال محیط زیست و دانش آموخته حقوق بین الملل که تا‌کنون توانسته است با پیگیری‌های حقوقی از ادامه فعالیت معدن گل جیک که در کنار غار تاریخی گل جیک در استان زنجان جلوگیری کند و در زمینه حقوقی بسیار فعال است، روی آنتن شبکه یک سیما خواهد رفت.
همچنین مهمانان تلفنی برنامه آقای رسول یاراحمدی، مدیر کل دفتر امور بهداشت، ایمنی ، محیط زیست و انرژی  وزارت صنعت ، معدن و تجارت  و مهندس مسعود منصور معاون حفاظت و امور اراضی سازمان جنگلها  هستند که به سوالات مجری در خصوص نحوه دادن مجوز بهره برداری از معادن و روند کنترل بهره برداری از معادن و نظارت بر این معادن پاسخ خواهند گفت.
برنامه سرزمین ما به تهیه کنندگی الهام پیرهادی و اجرای ایرج میلانی کاری از گروه دانش و اقتصاد شبکه یک است که پنج شنبه‌ها ساعت 9:30 صبح از این شبکه پخش می‌شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران

سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران که بعنوان روابط‌عمومی نظام ایفای نقش می‌کند، بمنظور حصول به نظام ارتباطی جامع و پویا،برقراری و تنظیم ارتباطات و مناسبات کارآمد درون و برون سازمانی،تدارک بسترهای لازم برای تسهیل جریان تعامل متقابل این رسانه با جامعه مخاطبان در سطح داخل و خارج از کشور،از ساختار مناسبی برخوردار است و روابط‌ عمومی سازمان صداوسیما از جمله عناصر مهم ساختار این رسانه است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

رسانه‌ها