اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950903188975517

جولان «برندهای خارجی» پوشاک در کرج

کد: 13950903188975517

https://goo.gl/6UCsE4

، تهران , (اخبار رسمی): رییس اتحادیه پوشاک کرج با بیان اینکه برندهای خارجی در حال حاضر هیچ تولیدی به اتحادیه معرفی نکرده‌اند، گفت: این افراد کالاهای خارجی را می‌فروشند و تبدیل به دلار کرده و از کشور خارج می‌کنند.

جولان “برندهای خارجی” پوشاک در کرج

به گزارش اخباررسمی به نقل از روابط عمومی اتاق اصناف ایران، میراسماعیل صدیق  با اشاره به راه‌اندازی فروشگاه‌های بزرگ دارای برند در کرج اظهار داشت: باید این برندها تولیدات خود را در داخل استان و شهرستان ایجاد کنند.

رئیس اتحادیه پوشاک کرج با بیان اینکه این برندها در حال حاضر هیچ تولیدی به اتحادیه معرفی نکرده‌اند، افزود: این افراد کالاهای خارجی را می‌فروشند و تبدیل به دلار کرده و از کشور خارج می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه با اینگونه فعالیت‌ها هیچ‌گونه اشتغالی در استان ایجاد نمی‌شود، بیان کرد: کسبه به سبب حضور این فروشگاه‌ها و از بین رفتن واحدهای صنفی کوچک در فشار هستند.

صدیق با بیان اینکه این فروشگاه‌ها بنیه مالی خوبی دارند و چند سال در کشور ترکیه فعالیت کرده‌اند، ادامه داد: این برندها مغازه‌های بزرگ اجاره کرده و به سبب تنوع اجناس به راحتی فروش دارند.

نائب رئیس دوم اتاق اصناف البرز با اشاره به اینکه با توجه به قرارداد تا کنون هیچ تولید و ایجاد اشتغالی از سوی این برندها انجام نشده است، عنوان کرد: شعبات این فروشگاه در حال زیاد شدن است.

رئیس اتحادیه پوشاک کرج با بیان اینکه ما در حال حاضر تبدیل به مرکز فروش این کالاها شده‌ایم، ادامه داد: این امر با حمایت از تولید داخلی در تضاد است و این معضل در کل کشور وجود دارد.

وی با تاکید بر اینکه این فروشگاه‌ها در بهترین نقاط شهر هستند، تصریح کرد: کسبه ما توانایی اجاره این واحدهای صنفی را ندارند و از طرفی تولیدات داخلی توان رقابت با این فروشگاه‌ها را ندارد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

اتاق اصناف ایران

اصناف و بازاریان همواره به عنوان قشری از جامعه شناخته میشوند که در بستر تحولات اقتصادی و اجتماعی جایگاه و کارکرد گسترده و در عین حال موثری در حوزه های مختلف داشته اند. در اقتصاد ایران اصناف به عنوان آخرین حلقه اقتصادی اهمیت ویژه ای در رشد و پویایی اقتصاد کشور داشته و به دلیل گستردگی ارتباط مستقیم با آحاد مردم مثابه قلب اقتصادی جامعه عمل می کنند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]