اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950906189955517

رئیس سازمان تعزیرات اعلام کرد

ورود سالانه 15 میلیارد دلار کالای قاچاق به کشور

کد: 13950906189955517

https://goo.gl/v8wUNy

، تهران , (اخبار رسمی): رییس سازمان تعزیرات حکومتی، مبارزه با قاچاق را نیازمند عزم ملی دانست و گفت: آمارهای رسمی نشاندهنده ورود سالانه 15 میلیارد دلار کالای قاچاق به کشور است.

ورود سالانه 15 میلیارد دلار کالای قاچاق به کشور

 به گزارش اخبار رسمی به نقل از اتاق اصناف ایران، علیرضا جمشیدی رییس سازمان تعزیرات حکومتی گفت: حدود 95 درصد پرونده‌هایی که رسیدگی می کنیم، مربوط به کالاهای قاچاق است.

وی مقابله با پدیده شوم قاچاق را نیازمند اراده ملی دانست و تصریح کرد: جلوگیری از قاچاق و پرداخت مالیات، موضوعاتی هستند که در تحقق اقتصاد مقاومتی نقش موثری دارند.
وی بر ضرورت انجام برنامه ریزی برای مقابله با قاچاق کالا تاکید کرد و با اشاره به آثار مخرب قاچاق کالا گفت: قاچاق٬ تولید را از بین می برد و موجب تعطیلی کارخانه ها و بوجود آمدن بیکاری می شود.
جمشیدی با بیان اینکه سازمان تعزیرات حکومتی سه وظیفه اصلی برعهده دارد٬ ادامه داد: نظام جرم را باید از تخلف جدا کنیم چراکه تخلفات بر عهده تعزیرات حکومتی است.
وی تخلفات مربوط به سلامت را نیز از موضوعات مرتبط با وظایف سازمان تعزیرات حکومتی خواند و به نمونه هایی از قاچاق و تقلب در کشور اشاره کرد و افزود: هفت هزار نوع زعفران مورد بررسی قرار گرفته که در بسیاری از آنها از رنگ های قاچاق استفاده می شود که به طور عمده نیز از کشور چین وارد می شوند و اینها، سرطان زاست.
وی به یکی دیگر از وظایف این سازمان در زمینه تخلفات صنوف اشاره کرد و گفت: نزدیک به 3 میلیون صنوف در کشور فعال هستند و تعزیرات حکومتی، در حال نظارت بر فعالیت و مقابله با تخلفات آنهاست و در این بخش، روند رو به رشدی را طی می کنیم.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

اتاق اصناف ایران

اصناف و بازاریان همواره به عنوان قشری از جامعه شناخته میشوند که در بستر تحولات اقتصادی و اجتماعی جایگاه و کارکرد گسترده و در عین حال موثری در حوزه های مختلف داشته اند. در اقتصاد ایران اصناف به عنوان آخرین حلقه اقتصادی اهمیت ویژه ای در رشد و پویایی اقتصاد کشور داشته و به دلیل گستردگی ارتباط مستقیم با آحاد مردم مثابه قلب اقتصادی جامعه عمل می کنند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کسب و کار و خرده فروشی