اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950913193375517

آموزش و فرهنگ سازی قبل از نصب صندوق مکانیزه فروش

کد: 13950913193375517

https://goo.gl/yzyz7l

، تهران , (اخبار رسمی): چطور از اصناف انتظار داریم که حساب و کتاب های خود را با صندوق مکانیزه فروش انجام دهند، وقتی خود مسئولان اداره مالیات هم نسبت به نحوه کار با صندوق مکانیزه فروش بی اطلاع هستند.

آموزش و فرهنگ سازی قبل از نصب صندوق مکانیزه فروش

به گزارش اخبار رسمی به نقل روابط عمومی اتاق اصناف ایران، سیدرحیم مقیمی اصل رئیس اتحادیه فروشندگان پلاستیک و نایلون بر ضرورت آموزش و فرهنگ سازی قبل از نصب صندوق مکانیزه فروش در واحدهای صنفی تاکید کرد و گفت: متاسفانه حتی خود مسئولان اداره مالیات درباره نحوه کار با صندوق مکانیزه فروش اطلاعات کافی ندارند حالا چطور از اصناف انتظار داریم که حساب و کتاب های خود را با صندوق مکانیزه فروش انجام دهند.

وی افزود: بسیاری از اصناف سیستم صندوق مکانیزه فروش را در واحدهای صنفی خود نصب کرده‌اند اما از نحوه کار با آن اطلاعاتی ندارند، واحدهای صنفی همچنان بر این عادت ماندند که با ماشین حساب کار کنند و به تازگی مقداری بر امور حسابداری و کامپیوتری آشنایی پیدا کردند.

رئیس اتحادیه فروشندگان پلاستیک و نایلون همچنین با انتقاد از تعیین مالیات علی‌الراس از سوی اداره مالیات برای اصناف گفت: امیدواریم که اداره مالیات متناسب با فروش و درآمدهای اصناف از آنها مالیات اخذ کند و نصب صندوق فروش بتواند به جریان مالیات علی‌الراس، مالیات دلبخواهی و کاغذبازی ها خاتمه دهد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

اتاق اصناف ایران

اصناف و بازاریان همواره به عنوان قشری از جامعه شناخته میشوند که در بستر تحولات اقتصادی و اجتماعی جایگاه و کارکرد گسترده و در عین حال موثری در حوزه های مختلف داشته اند. در اقتصاد ایران اصناف به عنوان آخرین حلقه اقتصادی اهمیت ویژه ای در رشد و پویایی اقتصاد کشور داشته و به دلیل گستردگی ارتباط مستقیم با آحاد مردم مثابه قلب اقتصادی جامعه عمل می کنند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]