اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950913193695517

نسبت به سال گذشته محقق شد

کاهش 30 درصدی قاچاق پوشاک

کد: 13950913193695517

https://goo.gl/QiC5c1

، تهران , (اخبار رسمی): رئیس اتحادیه تولیدکنندگان و فروشندگان پوشاک تهران از کاهش 30 درصدی قاچاق پوشاک نسبت به سال گذشته خبر داد.

کاهش 30 درصدی قاچاق پوشاک

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی اتاق اصناف ایران، ابوالقاسم شیرازی با اشاره به اینکه در بخش‌های مختلف قاچاق وجود دارد و نمی‌توان این معضل را به صفر رساند، اظهار کرد:  خوشبختانه با توجه به اطلاع‌رسانی های قبلی به منظور جلوگیری از برخوردهای صلبی با کاهش قاچاق در بحث پوشاک مواجه هستیم و با توجه به برنامه ریزی‌های انجام شده تمرکز خود را روی مراکز اصلی و انبارها قرار دادیم و در بخش خرده فروشی ورود نکردیم.

وی ادامه داد: توانستیم در مراکز اصلی و انبارها به صورت مطلوب ورود کنیم و با توجه به اقداماتی که از سال گذشته به منظور مبارزه با قاچاق پوشاک انجام دادیم، میزان قاچاق را در این بخش کاهش دهیم.

رئیس اتحادیه تولید کنندگان و فروشندگان پوشاک تهران با بیان اینکه متاسفانه آمار دقیقی از قاچاق در دسترس نیست، گفت: بر اساس بازرسی‌های میدانی 70 تا 80 درصد فروشندگان در بخش پوشاک تولیدکنننده هستند و همین مسئله باعث افزایش رغبت آن‌ها به مبارزه به قاچاق شده است.

شیرازی همچنین با اشاره به اینکه نزدیک به 70 درصد خریداران از کالاهای ایرانی استقبال می‌کنند، خاطرنشان‌ کرد: میزان پوشاک خارجی نسبت به ایرانی بر اساس میزان استقبال مردم 30 به 70 است و قطعا فرهنگ استفاده از تولید داخل و نیز بالا بودن کیفیت محصولات می‌تواند به تمایل بیشتر مردم برای حمایت از تولید ایرانی کمک کند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

اتاق اصناف ایران

اصناف و بازاریان همواره به عنوان قشری از جامعه شناخته میشوند که در بستر تحولات اقتصادی و اجتماعی جایگاه و کارکرد گسترده و در عین حال موثری در حوزه های مختلف داشته اند. در اقتصاد ایران اصناف به عنوان آخرین حلقه اقتصادی اهمیت ویژه ای در رشد و پویایی اقتصاد کشور داشته و به دلیل گستردگی ارتباط مستقیم با آحاد مردم مثابه قلب اقتصادی جامعه عمل می کنند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]