اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950914194215517

رئیس اتحادیه فرش دستباف:

فرش چینی در بازار وجود ندارد

کد: 13950914194215517

https://goo.gl/rxEXWW

، تهران , (اخبار رسمی): رئیس اتحادیه فرش دستباف در مورد ورود فرش دستباف چینی به کشور اظهار بی اطلاعی کرد و گفت که تاکنون در بازار ، فرش دستباف چینی مشاهده نکردیم.

فرش چینی در بازار وجود ندارد

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی اتاق اصناف ایران، سید مجتبی عراقچی در خصوص اجرای طرح برخورد با کالای قاچاق در این اتحادیه گفت: فرش دستباف مشمول قاچاق نمی شود و ما دخالتی در این موضوع نداریم.

وی در واکنش به این پرسش که آیا طرح برخورد با کالای قاچاق در اتحادیه فرش دستباف به اجرا در می آید، پاسخ داد: کشور ما تولیدکننده فرش است و هیچ فرش دستبافی از دیگر کشورها به صورت قاچاق وارد ایران نمی شود.

رئیس اتحادیه فروشندگان فرش دستباف در خصوص ورود فرش های دستباف چینی به کشور نیز تصریح کرد: تا کنون فرش دستباف چینی در بازار ندیدیم، اتفاقا کشور چین به تازگی جزء مصرف کنندگان فرش دستباف شده است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

اتاق اصناف ایران

اصناف و بازاریان همواره به عنوان قشری از جامعه شناخته میشوند که در بستر تحولات اقتصادی و اجتماعی جایگاه و کارکرد گسترده و در عین حال موثری در حوزه های مختلف داشته اند. در اقتصاد ایران اصناف به عنوان آخرین حلقه اقتصادی اهمیت ویژه ای در رشد و پویایی اقتصاد کشور داشته و به دلیل گستردگی ارتباط مستقیم با آحاد مردم مثابه قلب اقتصادی جامعه عمل می کنند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]