اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950915195355039

تاثیر موبایل در جستجوی گوگل و رنکینگ وب‌سایت

کد: 13950915195355039

https://goo.gl/zLQPIb

، تهران , (اخبار رسمی): اگر وب سایتتان روی موبایل حال و روز خوشی ندارد، همین حالا برای بهبودش اقدام کند چرا که گوگل، در ایندکس کردن سایت ابتدا به سراغ نسخه موبایلی می‌رود و اگر نیافت، نسخه دسکتاپ را بررسی می‌کند.

تاثیر موبایل وب سایت در جستجوی گوگل و رنکینگ

حداقل زمان قابل پذیرش برای بارگذاری وب سایت از نظر گوگل در تجارت الکترونیک دو ثانیه است

به گزارش اخبار رسمی به نقل از صباسل، اگر وب‌سایتتان روی موبایل حال و روز خوشی ندارد، همین حالا برای بهبودش اقدام کند. چرا که گوگل، در ایندکس کردن سایت ابتدا به سراغ نسخه موبایلی میرود و اگر نیافت، نسخه دسکتاپ را نگاه میکند.

در ادامه پنچ گام که شما را به معیارهای گوگل در این رابطه نزدیک میکند، آمده است:

سرعت

حداقل زمان قابل پذیرش برای بارگذاری وب سایت از نظر گوگل در تجارت الکترونیک دو ثانیه است.

عکس ها را بهینه و تا حد امکان حجم آن را کاهش دهید، کد را کوچک کنید، از کش مرورگر استفاده کنید و تا حد امکان redirect ها را کم کنید.

CSS ، JavaScript و عکس‌ها را بلاک نکنید

در اولین روزهای طراحی صفحات وب موبایل، بلاک کردن این عناصر مفید بود. آنها اغلب باعث مشکلات بیشتر و کند و کسل کننده شدن سایت می‌شدند.  اما امروز دیگر این درست نیست. تلفن‌های هوشمند، در موارد زیادی، از کامپیوترهای تحت مالکیت کاربران قدرتمندتر هستند. آنها می‌توانند تقریبا هرچه را که به آنها می‌دهیم را مدیریت کنند.

طراحی موبایل

بهبود موتور جستجو شامل فرآیند انتخاب کلمات کلیدی و عبارت‌های مرتبط با هدف وب‌سایت برای ارتقا رتبه در موتورهای جستجو از یک مهارت تکنیکی به یک هنر تبدیل شده است. بهبود موتور جستجو امروزه باید بیش از کد و علامت‌های رنکینگ بداند و بتواند که طراحی را برای تاثیر گذاشتن بر روی رنکینگ به کار ببرند.

هیچگاه از Flash استفاده نکنید

بسیاری از کاربران موبایل نمی‌توانند عناصر فلش را بر روی تلفن خود ببینند، شما باید آنها را حذف کنید. برای اضافه کردن عناصر اضافی؛ بهتر است از HTML 5  یا  Java استفاده کنید.

از (صفحات) pop-up استفاده نکنید

این امر باعث تعداد بالاتری «خروج از سایت» و کاهش رنکینگ می‌شود.

متناسب با کاربری لمسی طراحی کنید

 چون کاربرانتان در موبایل مجبور به سیرکردن بوسیله انگشت‌شان هستند، مطمئن شوید طراحی‌تان «انگشت-دوست» است و اطمینان حاصل کنید که آنها می‌توانند صفحه را به آسانی بالا و پایین کنند و ضربه‌های آهسته بزنند.

بهبود درون صفحه

وقتی صحبت از صفحه نتایج موتور جستجوی موبایل می‌شود، شما فضای کمتری برای کار دارید. پس مطمئن شوید که عناوین و یادداشت‌هایتان را خلاصه، مفید و به جا نگاه می‌دارید. این به GoogleBot کمک خواهد کرد که صفحه شما را سریع‌تر بشناسد، همانطور که یک درک بهتری به کاربر می‌دهد که شما که هستید. این منجر به داشتن میزان کلیک‌های بالاتر و رنکینگ بهبود یافته خواهد شد.

بهبود محلی

گزارش های گوگل نشان می‌دهد که50 درصد از مصرف‌کنندگانی که یک جستجوی محلی بر روی تلفن هوشمند خود انجام داده اند، از یک مغازه در یک روز بازدید کرده‌اند و این یعنی مشتری بالقوه فروش. معمولا کسانی که روی موبایل سرچ میکنند در موقعیت خرید و رفتن به مکانی هستند و دسترسی به دسکتاپ ندارند و احتمال متری شدن آنها بیشتر است.

تا زمانی که ایندکس رسمی گوگل به موبایل تیدیل نشده است، صبر نکنید، همین امروز زمان اقدام است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

صباسل

صباسل استارتاپی است که در سال 1392 و با هدف ارائه خدمات رسانه دیجیتال، توسط بعضی چهره‌های شناخته شده صنعت ارتباطات کشور تأسیس شد. چهار حوزه اصلی فعالیت صباسل عبارتند از: - سرویس‌های ارزش افزوده موبایل - پخش ویدئو بر روی تلفن همراه - صباد؛ سامانه تبلیغات تلفن همراه - انتشار و بومی سازی محتوای تلفن همراه

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]