اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950916196226628

اپلیکیشن پرداخت موبایل «تاپ» آپدیت شد

معرفی امکانات و قابلیت های جدید اپلیکیشن تاپ

کد: 13950916196226628

https://goo.gl/zgB8x8

، تهران , (اخبار رسمی): اپلیکیشن تاپ، به عنوان کامل‌ترین اپلیکیشن میان سایر نرم‌افزارهای پرداخت موبایلی موجود، یکی از پروژه های برجسته مجموعه شرکت های تدبیرگستران است و این اپلیکیشن سرویس محور به سفارش شرکت تجارت الکترونیک پارسیان (بانک پارسیان) طراحی و منتشر شده است.

معرفی امکانات و قابلیت های جدید اپلیکیشن تاپ

تاکنون و با توجه به بازخوردهای دریافتی از مشتریان و به همت کارشناسان بخش توسعه فنی اپلیکیشن های تدبیرگستران، 2 نسخه اصلی و 3 نسخه فرعی از این اپلیکیشن منتشر و در اختیار علاقمندان قرار گرفته است

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی تدبیرگستران، این روزها حتما هنگام عبور از بزرگراه های تهران یا در شبکه های مجازی بنرهای تبلیغاتی خودروی پورشه اپلیکیشن تاپ را دیده اید. تبلیغی وسوسه کننده که Call to Action واضحی هم برای آن در نظر گرفته شده است

« نصب کن، استفاده کن، پورشه ببر»

اپلیکیشن تاپ، به عنوان کامل ترین اپلیکیشن در میان سایر نرم افزارهای پرداخت موبایلی موجود، یکی از پروژه های برجسته مجموعه شرکت تدبیرگستران است. این اپلیکیشن سرویس محور به سفارش شرکت تجارت الکترونیک پارسیان(بانک پارسیان) طراحی و منتشر شده است.

نیازسنجی و طراحی اولیه این پروژه اپلیکیشن تاپ در سال 1394 آغاز گردید و در تابستان همان سال اولین نسخه از این اپلیکیشن تولید و در مارکت های معتبر عرضه شد.

تاکنون و با توجه به بازخوردهای دریافتی از مشتریان و به همت کارشناسان بخش توسعه فنی اپلیکیشن های تدبیرگستران،  2 نسخه اصلی و 3 نسخه فرعی از این اپلیکیشن منتشر و در اختیار علاقمندان قرار گرفته است.

در جدیدترین نسخه از این اپلیکیشن که در آبان ماه سال جاری از سوی تدبیرگستران عرضه شد، قابلیت های برجسته ای همچون کاملترین سرویس خرید طرح ترافیک، امکان استعلام و پرداخت قبوض تلفن ثابت و همراه بر اساس شماره تلفن و بدون نیاز به ورود شناسه پرداخت و شناسه قبض، امکان کمک به موسسات خیریه بر اساس دسته بندی فعالیت موسسات، امکان مشاهده موجودی سیم کارت اعتباری در محیط نرم افزار و ... در نظر گرفته شده است که در همین زمان کوتاه با استقبال فراوان از سوی مخاطبان روبرو شده است.

جهت دریافت نسخه جدید اپلیکیشن تاپ بانک پارسیان از مارکت ایران اپس، اینجا کلیک کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

تدبیرگستران

هسته اولیه شرکت دانش بنیان تدبیرگستران در سال 1373 و با تاسیس شرکت «هربی کالا» در زمینه توزیع سخت افزار و سیستم های کامپیوتری شکل گرفت. این مجموعه با تکیه بر تجارب مدیران خود در حوزه IT و نیز فناوری های مبتنی بر ایجاد ارزش افزوده در طی سال های فعالیت خود، موفق به نوآوری های متعدد و ارائه سرویس های متنوع برای مشتریان و همکاران تجاری خود گردیده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]