اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950916196335517

مهاجران در واکنش به ورود پرتقال های سرمازده در بازار:

پرتقال ها را بی رویه وارد بازار کردند

کد: 13950916196335517

https://goo.gl/O6AcsN

، تهران , (اخبار رسمی): پرتقال هایی که هر کیلوگرم آن سه هزار تومان قیمت داشت، بهای آن به یک هزار و 500 رسیده و پرتقال هایی که کیلویی یک هزار و 500 تومان بود، به بهای 600 تومان عرضه می شود.

پرتقال ها را بی رویه وارد بازار کردند

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی اتاق اصناف ایران، حسین مهاجران رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی از کاهش قیمت پرتقال در آستانه شب یلدا خبر داد و افزود: امسال پرتقال را به صورت بی رویه وارد بازار کردند و سرمازدگی پرتقال ها موجب شد تا قیمت این میوه به شدت در بازار تهران با کاهش مواجه شود.

وی افزود: بخش اعظمی از این پرتقال ها برای ذخیره ایام عید نوروز بود که هم اینک در بازار عرضه می شود.

رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی از کاهش قیمت نارنگی از 3500 تومان به 2000 تومان نیز خبر داد و در عین حال متذکر شد: نارنگی و پرتقال هایی که محصولات شمال ایران است، با کاهش قیمت شدید مواجه شده است.

وی در مورد قیمت هندوانه های شب یلدا نیز گفت: هندوانه میناب که هنوز به بازار نیامده و قیمت آن مشخص نیست و قیمت هندوانه های دزفول نیز اکنون کیلویی 600 تا 800 تومان است.

مهاجران در ادامه قیمت انار های شب یلدایی را که در سردخانه هستند، 4 هزار و 500 تومان و قیمت کیلویی انار های متفرقه را از یک هزار تومان تا 2 هزار تومان عنوان کرد.

وی همچنین در مورد احتمال ورود میوه های قاچاق به بازار در آستانه شب یلدا نیز اظهار داشت: حجم اندکی از میوه های قاچاق باقی مانده است و ورود این حجم اندک روی بازار تاثیر قابل توجهی نخواهد گذاشت.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

اتاق اصناف ایران

اصناف و بازاریان همواره به عنوان قشری از جامعه شناخته میشوند که در بستر تحولات اقتصادی و اجتماعی جایگاه و کارکرد گسترده و در عین حال موثری در حوزه های مختلف داشته اند. در اقتصاد ایران اصناف به عنوان آخرین حلقه اقتصادی اهمیت ویژه ای در رشد و پویایی اقتصاد کشور داشته و به دلیل گستردگی ارتباط مستقیم با آحاد مردم مثابه قلب اقتصادی جامعه عمل می کنند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]