اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950922199605517

رییس اتاق اصناف ایران:

شرکت های مسافربری اپلیکیشنی باید مجوز بگیرند

کد: 13950922199605517

https://goo.gl/x8Vjv5

، تهران , (اخبار رسمی): رییس اتاق اصناف ایران فعالیت شرکت های حمل و نقل مسافری را که بدون دریافت مجوز از اتحادیه های مربوط در فضای مجازی به ارایه خدمت می پردازند، غیرقانونی خواند.

شرکت های مسافربری اپلیکیشنی باید مجوز بگیرند

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی اتاق اصناف ایران، علی فاضلی رئیس این اتاق گفت: فعالیت این شرکت ها تا زمانی که مجوزهای قانونی اتحادیه های مرتبط را نگیرند غیرقانونی است و مردم نباید به آنها اطمینان کنند.

وی اضافه کرد: افزون بر شرکت های حمل و نقل مسافری که بر بستر تلفن همراه فعالیت می کنند، همه شرکت هایی که می خواهند با استفاده از فضای مجازی به ارایه خدمت بپردازند نیز موظفند از اتحادیه های مربوط مجوزهای لازم را دریافت کنند.
نصرالله جهانگرد رییس سازمان فناوری اطلاعات ایران گفت: شرکت های حمل و نقلی نوین که بر بستر تلفن همراه ارایه خدمت می کنند باید از اتحادیه های صنفی مجوز دریافت کنند.
وی اضافه کرد: چنین شرکت هایی به دلیل آنکه به مرحله کسب و کار رسیده اند باید مجوزهای لازم را داشته باشند.
معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: شرکت های نوین تا زمانی که در مرحله استارت آپ قرار دارند جزو سازوکارهای فناوری اطلاعات محسوب می شوند اما به محض آنکه به کسب و کار تبدیل شوند قوانین محیط کسب و کار بر آنها حاکم است و باید از این قوانین پیروی کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

اتاق اصناف ایران

اصناف و بازاریان همواره به عنوان قشری از جامعه شناخته میشوند که در بستر تحولات اقتصادی و اجتماعی جایگاه و کارکرد گسترده و در عین حال موثری در حوزه های مختلف داشته اند. در اقتصاد ایران اصناف به عنوان آخرین حلقه اقتصادی اهمیت ویژه ای در رشد و پویایی اقتصاد کشور داشته و به دلیل گستردگی ارتباط مستقیم با آحاد مردم مثابه قلب اقتصادی جامعه عمل می کنند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]