اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950922199924763

آغاز همکاری پی پینگ و «دفترکار همراه»

کسب وکارتان را به سبک آینده اداره کنید

کد: 13950922199924763

https://goo.gl/e2jQhm

، تهران , (اخبار رسمی): «دفتر کار همراه» شامل تمام زیرساخت‌های ارتباطی برای کسب‌وکار شماست. با شروع همکاری بین «دفتر کار همراه» و خدمات پرداخت «پی پینگ»، با سهولت در پرداخت فاکتورها یک بیزینس حرفه‌ای را تجربه کنید.

از هم اکنون کسب وکارتان را به سبک آینده اداره کنید

اکنون با استفاده از سرویس پی پینگ تمام فرایند پرداخت به یک کلیک بر روی گزینه پرداخت در خود صفحه سایت تبدیل‌شده است

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی پی‌پینگ، از گذشته‌های دور تا عصر حاضر همواره افرادی خیال‌پرداز، با تصورات بی‌بدیل خود، آینده‌ای شگرف برای ما خلق کرده‌اند که هم‌اکنون بسیاری از این پیش‌بینی‌ها تحقق پیداکرده‌اند و مسیر تکاملی خود را می‌پیمایند. رایانش ابری (Clouding Computing) هم از جنس همان مفاهیمی است که در آینده‌ای نزدیک دنیای اطراف ما را به‌کل تغییر خواهد داد.

از دنیایی صحبت می‌کنیم که دیگر در آن از محیط‌های اداری فیزیکی خبری نخواهد بود و همه افراد از راه دور و در محل زندگی‌شان به کار مشغول‌اند و محیط‌های کاری فیزیکی به مفهومی نوستالژیک تبدیل‌شده‌اند.

بر اساس این گزارش، طی مطالعه‌ای که توسط سیسکو (cisco) انجام گرفت، مشخص شد با فراهم کردن شرایطی که کارمندان از راه دور به کار مشغول شوند، 277 میلیون دلار در سال در هزینه‌های شرکت صرفه‌جویی می‌شود. دانشگاه استنفورد هم در تحقیق دیگر به این نتیجه رسید که کار کردن در منزل 13درصد کارکرد کارمندان را افزایش می‌دهد.

اگر شما تازه‌ وارد دنیای کسب‌وکار شده‌اید یا به فکر توسعه بازار فعالیت‌ها و خدمات خود هستید و می‌خواهید در همه‌جا و همه حال با مشتریانتان در ارتباط باشید و در جستجوی یک دفتر کار هستید تا هم امکان حفظ ارتباط شما با مشتریان برقرار باشد و هم هزینه‌های آن با بودجه شما مطابقت کند یا اینکه در شهرستان هستید و همیشه آرزوی داشتن یک دفتر کار در تهران و تلفن با پیش‌شماره 021 را داشته‌اید، یا صاحب یک وب‌سایت اینترنتی هستید که داشتن یک مرکز تماس در تهران برای شما ارزشمند خواهد بود. در سرویس «دفتر کار همراه» تمام آنچه را که برای راه‌اندازی یا توسعه یک کسب کار به آن نیاز دارید با بهترین کیفیت، نازل‌ترین قیمت و مهم‌تر از همه سریع‌ترین زمان در اختیار خواهید داشت.

«دفتر کار همراه» زیرساختی است که بدون نیاز به نرم‌افزار، سخت‌افزار، سیم‌کشی یا حتی خرید خط تلفن در تهران، کلیه امکانات و تجهیزات ارتباطی و اطلاعاتی را همانند سازمان‌های بزرگ برای شما فراهم کرده است. یک دفتر کار همراه شامل تمام زیرساخت‌های ارتباطی برای کسب‌وکار شماست. اگر از امکان برگزاری یک جلسه حضوری صرف‌نظر کنیم دیگر امکانات موجود در یک شرکت در این سرویس موجود است! هرچند که در سرویس دفترکار حضوری، استفاده از آدرس پستی و فضای شیک دفتری جهت برگزاری جلسات کاری نیز امکان‌پذیر است.

بر همین اساس،  اکنون با شروع همکاری بین «دفتر کار همراه» و خدمات پرداخت «پی‌­پینگ»، با سهولت در پرداخت فاکتورها یک بیزینس حرفه‌ای را تجربه کنید چگونه، با ما همراه باشید ؛ برای استفاده از خدمات «دفتر کار همراه» تابه‌حال تنها راه پرداخت فاکتورها استفاده از شماره کارت بود که مستلزم صرف وقت برای واریز از طریق ATM و یا با استفاده از خدمات اینترنتی بانک خودتان بود و جالب است بدانید که بیش از 97درصد مردم برای پرداخت‌های خود هنوز از ATM استفاده می‌کنند، با این‌همه، پس از واریز وجه، باید شماره پرداخت را فرستاده و منتظر تائید پرداخت می‌ماندید.

خبر خوب اینکه اکنون با استفاده از سرویس پی­‌پینگ و با استفاده از آیتم‌های مالی موجود در این سرویس، یک لینک ساده حاوی مشخصات فاکتور (موضوع، سرویس‌گیرنده، شماره فاکتور ...) به همراه مبلغ فاکتور برای مشترکین، ایمیل می‌شود و مشترکین صرفاً با کلیک کردن روی لینک، به صفحه پرداخت بانکی شاپرک (با مبلغ از پیش تعیین‌شده فاکتور!) وارد خواهند شد، و با ورود اطلاعات کارت‌بانکی، پرداخت خود را به‌صورت کاملاً امن انجام می‌دهند. به همین راحتی!

همچنین دیگر نیازی به فرستادن شماره پرداخت و انتظار برای رسیدن خبر تائید پرداخت نخواهد بود؛ چراکه با استفاده از این سرویس بلافاصله پس از پرداخت، فاکتور پرداخت هم از طریق ایمیل و هم از طریق روبات تلگرام برای دفترکارهمراه و همچنین در صورت تمایل و با ثبت ایمیل، برای مشترک فرستاده خواهد شد.

یک موضوع دیگر که به جذابیت بیشتر سرویس پی‌پینگ برای دفترکارهمراه کمک می‌کند کاهش هزینه‌های کارمزد بانکی جهت دریافت خدمات پرداخت آنلاین بانکی است، با این شرح که دفترکارهمراه با  استفاده از «پنل های ویژه تجاری» و پرداخت تنها 150.000 تومان برای یک سال از پرداخت هرگونه کارمزدی به «پی‌پینگ» معاف شده و با توجه به حجم بالای تراکنش‌های مشترکین جهت فعال‌سازی یا تمدید سرویس دفترکارهمراه، این یعنی چندین میلیون تومان کاهش هزینه‌های خدمات آنلاین مالی در سال!
همچنین، می‌توانید با واردکردن کد تخفیف (payping) از 25 درصد تخفیف برای استفاده از سرویس‌های دفترکارهمراه استفاده کنید.
 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

پی پینگ (payping)

پی پینگ یک درگاه پرداخت آنلاین است. در پی پینگ هر شخص یا بیزینس درگاه پرداخت خود را دارد. با عضویت در پی پینگ شما نام کاربری برای خود انتخاب می کنید و بعداز آن صفحه هر عضو بصورت payping.ir/username می شود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]