اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950923200054923

پارمیس در بیست و دومین نمایشگاه الکامپ انجام می دهد

رونمایی از محصولات حسابداری جدید

کد: 13950923200054923

https://goo.gl/WFRNx3

، تهران , (اخبار رسمی): فناوری اطلاعات پارمیس همگام با ارائه نوآوری های روز در حوزه نرم افزارهای یکپارچه مالی، حسابداری و سازمانی در بیست و دومین نمایشگاه بین المللی الکامپ تهران حضور خواهد داشت.

دعوتنامه بازدید از بیست و دومین نمایشگاه الکامپ تهران

به گزارش اخبار رسمی به نقل از نرم افزار حسابداری پارمیس، حضور پارمیس درنمایشگاه های داخلی و خارجی گذشته و کسب تجارب گوناگون سبب شد تا به عنوان یکی از برترین ها در زمینه تولید اپلیکیشن و نرم افزار حسابداری شناخته شود و همین امر باعث شد تا این بار نیز همچون سال های پیش در بیست و دومین نمایشگاه بین المللی الکامپ تهران حضور یابد.

نمایشگاه بین المللی الکامپ، فرصتی است برای علاقه‌مندان تا با آخرین دستاوردهای روز سازمان های مطرح آشنا شوند. از این رو پارمیس قصد دارد با حضور در این نمایشگاه از آخرین دستاوردها و محصولات جدید خود که حسابداری را به وسیله تکنولوژی های نوین بیش از پیش ساده می کند، رونمایی کند.

یکی از اهداف پارمیس ارائه محصولاتی است که حسابداری را به روشی آسان انجام دهد، هم اکنون توانسته ایم با استفاده از علم روز به این توانایی دست یابیم و قصد داریم در بیست و دومین نمایشگاه الکامپ از آنها رونمایی کنیم.

جشن محصولات نرم افزاری پارمیس در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران، سالن 41، غرفه 801 از تاریخ 25 لغایت 28 آذر ماه برگزار خواهیم کرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

نرم افزار حسابداری پارمیس

نرم افزار حسابداری پارمیس توسط بنیانگذار شرکت، تولید شده و آغاز به کار کرد. سپس در سال 1383 و با اندیشه ارائه خدمات نرم‌افزاری مخصوصا تولید نرم‌افزارهای مالی و حسابداری‌ شرکت فناوری اطلاعات پارمیس به صورت رسمی شماره ثبت 229984 ثبت گردید و نقش جدی‌تری را در بازار رقابت به عهده گرفت. پارمیس هم اکنون نرم‌افزارهای مالی و حسابداری خود را در اختیار طیف وسیعی از مشتریان قرار داده و هر روز شاهد افزایش کمی و رشد کیفی خانواده بزرگ پارمیس هستیم. نسخه‌های فروشگاهی، بازرگانی، شرکتی و تولیدی نرم افزار‌های حسابداری پارمیس و همچنین سامانه و ماژول پیام کوتاه پارمیس، سبد محصولات متنوع مجموعه ما هستند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]