اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950923200175125

به مالت، حامی تیم ووشو شهر هفشجان در مسابقات کشوری

کد: 13950923200175125

https://goo.gl/L6qm7e

، شهر کرد , (اخبار رسمی): مسابقات کشوری قهرمانی ووشو از 24 تا 26 آذرماه به میزبانی استان سمنان برگزار می شود که شهر «هفشجان» استان چهارمحال و بختیاری مفتخر به اعزام 8 رزمی کار در رشته ووشو به این مسابقات است.

به مالت حامی تیم شهر هفشجان در مسابقات کشوری ووشو

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی به‌مالت، مسابقات کشوری ووشو به میزبانی استان سمنان برگزار می شود و مانند هر سال، ورزشکارانی از سرزمین "به مالت" به این مسابقات اعزام می شوند.

بر همین اساس، شهر هفشجان امسال موفق به اعزام 8 ورزشکار  در رده‌های سنی و وزنی مختلف به این مسابقات شده است.

محصولات مکمل غذایی به‌مالت علی‌الخصوص عصاره مالت جو و گندم جوانه‌زده آن، همیشه مورد توجه ورزشکاران بوده و از همین رو  به مالت مفتخر به پشتیبانی از تیم ووشو شهر «هفشجان» در این مسابقات مهم گشته است.

سعید نبوی، رییس هیات ووشوکار استان سمنان در همین خصوص گفت: این رقابت‌ها در رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان برگزار و مسابقات ووشوی قهرمانی کشور در رده‌های مختلف سنی آقایان در سالن غدیر سمنان انجام می‌شود.

رئیس هیأت ووشوی استان سمنان با تأکید بر اینکه هر ساله قهرمانانی از سراسر کشور در این رقابت‌ها شرکت می‌کنند، افزود: 400 ووشوکار از سراسر کشور در پیکارهای ووشوی قهرمانی کشور در سمنان شرکت می‌کنند.
نبوی با اشاره به اینکه 35 درصد از ووشوکاران سمنانی در رقابت‌های ووشوی قهرمانی کشور شرکت می‌کنند، تصریح کرد: امیدواریم این ورزشکاران بتوانند مانند گذشته مقام‌های خوبی کسب کنند.
رئیس هیأت ووشوی استان سمنان با بیان اینکه هیأت ووشو از هیأت‌های برتر استان سمنان به شمار می‌رود، اضافه کرد: هیأت ووشوی استان سمنان در لیگ برتر ووشو نماینده دارد.

"به مالت" برای فرزندان سرزمین هفشجان که به امید پیروزی به این عرصه پا نهاده اند، آرزوی موفقیت می کند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

به مالت

شرکت شهد زاگرس جهان بین در سال 1386 با هدف خودکفایی در زمینه تولید مالت در کشور و بومی‌سازی این صنعت به ثبت رسیده است. شرکت شهد زاگرس جهانبین پیشرفته ترین و بزرگترین کارخانه صنعتی تولید مالت جو ، گندم جوانه زده ، آرد جو و فرآورده های آنها را در خاورمیانه دارد که با بکارگیری افراد متخصص و کسب امتیازهای لازم موفق به استقرار در پارک علم و فن آوری استان چهار محال و بختیاری گردیده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تازه‌های ورزش