اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950923200285125

با عرضه غذاهای محلی و با حضور شرکت های غذایی برگزار می شود

جشنواره سفره ایرانی و فرهنگ گردشگری درشیراز

کد: 13950923200285125

https://goo.gl/W8aVhL

، شهر کرد , (اخبار رسمی): جشنواره سفره ایرانی از 25 تا 27 آذرماه در شیراز برگزار می شود که هدف آن معرفی فرهنگ ‌ها و آداب و رسوم استان‌ های فارس، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد و لرستان است.

عرضه ی سمنو در نمایشگاه سفره ی ایرانی و فرهنگ گردشگری

به گزارش اخبار رسمی به نقل از به‌مالت، چندی است که جشنواره سفره ایرانی و فرهنگ گردشگری به میزبانی استان های مختلف برگزار می شود که این جشنواره در قالب مسابقه پخت و فروش غذاهای محلی برپا می شود.

همچنین شرکت‌های غذایی مانند "به‌مالت" با ارائه غذاهایی که با محصولات خود می پزند در این جشنواره حاضر می شوند. این بار نیز این نمایشگاه در شهر شیراز و در محل برگزاری نمایشگاه باغ ملی از ساعت 11 الی 21 برگزار می شود.

در این جشنواره از هر استان 3 آشپز به پخت پیش غذا، غذای اصلی و دسر می پردازند که توسط داورهای ملی مسابقه سنجیده و رتبه‌بندی می شوند. از طرف دیگر، حضور آشپزهای حرفه‌ای با انواع غذاهای خوش‌مزه و محلی برای فروش به این جشنواره می آید که رونق این جشنواره را افزایش می دهد.

"به‌مالت" نیز در این نمایشگاه حضور دارد و به پخت و ارائه سمنوی صددرصد جوانه گندم می پردازد. همچنین بازدید کنندگان می توانند سایر محصولات به مالت را تست و تهیه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

به مالت

شرکت شهد زاگرس جهان بین در سال 1386 با هدف خودکفایی در زمینه تولید مالت در کشور و بومی‌سازی این صنعت به ثبت رسیده است. شرکت شهد زاگرس جهانبین پیشرفته ترین و بزرگترین کارخانه صنعتی تولید مالت جو ، گندم جوانه زده ، آرد جو و فرآورده های آنها را در خاورمیانه دارد که با بکارگیری افراد متخصص و کسب امتیازهای لازم موفق به استقرار در پارک علم و فن آوری استان چهار محال و بختیاری گردیده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]