اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950924200795517

میوه و تره‌بار ایرانی، برند می‌شود

کد: 13950924200795517

https://goo.gl/xgVNQQ

، تهران , (اخبار رسمی): به منظور تلاش برای برندسازی میوه و تره‌بار ایرانی، دولت به وزیر کشاورزی دستوراتی از جمله برای بهبود بسته‌بندی محصولات صادراتی داده است.

3

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی اتاق اصناف ایران، بر اساس ابلاغیه روزهای اخیر دولت به محمود حجتی، از وزارت کشاورزی خواسته شده است با همکاری سایر نهادهای مربوط و همکاری استانداران مناطق هدف، برای پیگیری استقرار پایانه‌های صادراتی و حمایت از ایجاد تشکل‌های صادراتی توانمند و نیز بهبود وضعیت بسته‌بندی، بازاریابی و برندسازی محصولات کشاورزی اقدام کند.

همچنین در این ابلاغیه از وزیر جهاد کشاورزی خواسته شده موضوع ساماندهی وضعیت حمل و نقل و تسهیل شرایط ترخیص از گمرکات کشور را نیز پیگیری کند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

اتاق اصناف ایران

اصناف و بازاریان همواره به عنوان قشری از جامعه شناخته میشوند که در بستر تحولات اقتصادی و اجتماعی جایگاه و کارکرد گسترده و در عین حال موثری در حوزه های مختلف داشته اند. در اقتصاد ایران اصناف به عنوان آخرین حلقه اقتصادی اهمیت ویژه ای در رشد و پویایی اقتصاد کشور داشته و به دلیل گستردگی ارتباط مستقیم با آحاد مردم مثابه قلب اقتصادی جامعه عمل می کنند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]