اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950924200956450

برای توسعه و آموزش کارکنان چارگون انجام می‌شود

اولین دوره انتخابات کارگروه توسعه و آموزش کارکنان

کد: 13950924200956450

https://goo.gl/BXXs01

، تهران , (اخبار رسمی): اولین دوره انتخابات کارگروه توسعه و آموزش کارکنان برگزار می شود تا برنامه‌های آموزشی با مشارکت همکاران اجرا شود.

اولین دوره انتخابات کارگروه توسعه و آموزش کارکنان

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی چارگون،  آموزش و توسعه کارکنان یکی از عوامل تاثیرگذار در ارتقای کیفیت کار در هر سازمان است.

از همین رو،با توجه به تجربه مثبت شکل‌گیری کارگروه‌های رفاهی و تعاونی در چارگون، این نیاز احساس شد تا کارگروهی با هدف برنامه‌ریزی و اجرای نشست‌ها، دوره‌ها و کارگاه‌های آموزشی در جهت توسعه کارکنان تاسیس شود.
محورهای آموزشی که در کارگروه به آنها پرداخته خواهد شد شامل آموزش‌هایی است که در حوزه‌ مهارت‌های فنی، دانشی و مهارت‌های کار و زندگی قرار می‌گیرد و هدف این است که مجموع این آموزش‌ها به همکاران کمک کند تا در موقعیت شغلی و زندگی فردی پیشرفت کنند.
اعضای این کارگروه با شناسایی نیازها و اولویت‌ها به برنامه‌ریزی و اجرای برنامه‌های آموزشی در شرکت اقدام خواهند کرد.
اعضا با رای‌گیری همکاران انتخاب می‌شوند و به‌مدت یکسال عضو این کارگروه خواهند بود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

چارگون

ما به سازمان‌ها در بهینه‌کردن بهره‌وری به منظور افزایش کارآیی یاری می‌رسانیم.در طول حیات شرکت، بر روی نیازمندی‌های آشکار و پنهان بازار هدف متمرکز شده‌ایم و به این ترتیب با ارائه راهکارهای خلاق و بومی‌سازی شده، پاسخگوی مشکلات سازمان‌های ایرانی هستیم. راهکارهای ما شامل بستر ارتباطی یکپارچه اتوماسیون اداری و نیز راهکارهای برنامه‌ریزی و مدیریت منابع سازمانی در حوزه‌های منابع انسانی، مالی و لجستیک است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش