اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950925201155696

همزمان با هفته پژوهش در سازمان انتقال خون انجام شد

تقدیر از پژوهشگران برتر و اعضای نمونه هیئت علمی

کد: 13950925201155696

https://goo.gl/zBTnw0

، تهران , (اخبار رسمی): در حاشیه کنفرانس بهبود فرایند زنجیره انتقال خون، جمعی از پژوهشگران برتر، اعضای نمونه هیئت علمی و دو استان بر اساس مجموعه فعالیت های علمی و پژوهشی معرفی و تقدیر شدند.

تقدیر از پژوهشگران برتر و اعضای نمونه هیئت علمی

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی سازمان انتقال خون ایران، مراسم بزرگداشت هفته پژوهش و تقدیر از پژوهشگران برگزیده سازمان انتقال خون ایران،عصر چهارشنبه با حضور علی اکبرپور فتح اله، مدیرعامل سازمان انتقال خون ایران و رییس موسسه عالی آموزشی و پژوهشی طب انتقال خون، مهتاب مقصودلو، معاون آموزش و پژوهش موسسه عالی آموزشی و پژوهشی طب انتقال خون، اعضای هیات علمی، محققان و مسوولان سازمان و جمعی از دانشجویان این سازمان برگزار شد.

در این مراسم کامران موسوی به سبب ارتقای علمی از دانشیاری به استادی،قاسم زاده به سبب ارتقای علمی از استادیاری به دانشیاری،  آزیتا آذرکیوان، زهره شریفی، شهرام سمیعی و  فاطمه امیری، به سبب امتیاز آوری در ارزشیابی مرکز تحقیقات و همچنین اداره کل انتقال خون استان یزد به سبب فعالیت مطلوب در زمینه تهیه و ارسال طرح های پژوهشی و علیرضا صلاح از اداره کل انتقال خون فارس به عنوان همکار فعال استانی در انتشار مقاله پژوهشی معرفی و تقدیر شدند.

بنا بر این گزارش، در بخش تقدیر از همکاران فعال معاونت آموزشی و پژوهشی، شراره ایل بیگی به سبب فعالیت مطلوب به عنوان کارشناس کمیته اخلاق و دکتر نسرین وفایی به سبب فعالیت مطلوب به عنوان کارشناس سامانه مدیریت اطلاعات تحقیقاتی معرفی و مورد تقدیر قرار گرفتند.

در بخش مقالات دانشجویی بهروز قزلباش به دلیل انتشار مقاله پژوهشی در زمینه ایمونوهماتولوژی و فهیمه رنجبر کرمانی به خاطر انتشار مقاله پژوهشی در زمینه ویروس شناسی/ ویروس هپاتیت سی مورد تقدیر قرار گرفتند.

در بخش پایانی این مراسم  محدثه رحیمی مفرد به عنوان دانش آموخته برتر رشته خونشناسی آزمایشگاهی و بانک خون در مقطع کارشناسی ارشد ورودی 92 و مرجان موحد به عنوان دانش آموخته برتر رشته زیست فناوری پزشکی در مقطع کارشناسی ارشد ورودی 92 معرفی و تقدیر شدند و 28 تن از دانش آموختگان رشته های خونشناسی آزمایشگاهی و بانک خون در مقطع دکترای تخصصی، خونشناسی آزمایشگاهی و بانک خون در مقطع کارشناسی ارشد و زیست فناوری پزشکی در مقطع کارشناسی ارشد ورودی های 89 تا 93 موسسه عالی آموزشی و پژوهشی طب انتقال خون معرفی شدند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سازمان انتقال خون ایران

با توجه به سابقه درخشان فعالیتهای پزشکی در کشور ما به ویژه در میان کشورهای منطقه، به کارگیری روش های نوین درمانی و استفاده از علوم روز دنیا به منظور درمان بیماران، همواره مورد توجه پزشکان ایرانی قرار داشت؛ و پرواضح است که طب انتقال خون و به عبارتی نجات زندگی بیماران و مصدومین نیازمند به خون از طریق تزریق خون و فراورده های آن نیز از این قاعده مستثنی نبود. بر اساس شواهد و قرائن موجود، سابقه اولین تزریق خون در کشور ما به سالهای ابتدایی دهه 20 هجری شمسی بر میگردد. در واقع در این سالها با توجه به نوپا بودن طب انتقال خون و ناآشنا بودن اذهان عمومی با این مقوله، دریافت خون از داوطلبان برای تزریق به بیماران به سختی انجام می گرفت و راضی کردن افراد برای دادن خون عمدتا به ابتکار عمل پزشک بستگی داشت.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

علم و آموزش | بهداشت و درمان