اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950928201805517

مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران خبر داد

ایجاد مراکز خدمات فنی کسب و کار در شهرک های صنعتی

کد: 13950928201805517

https://goo.gl/MZFzMW

، تهران , (اخبار رسمی): معاون وزیر صنعت،معدن وتجارت از ایجاد مراکز خدمات فنی کسب وکار در شهرکهای صنعتی خبر داد.

ایجاد مراکز خدمات فنی کسب و کار در شهرک های صنعتی

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی اتاق اصناف ایران، علی یزدانی معاون وزیر صنعت،معدن وتجارت گفت: بهره مندی از نظر مشاوران صنعتی در این مراکز در بهبود وضع بنگاه های تولیدی بسیار موثر خواهد بود و صنعتگران باید از این فضای ایجاد شده در جهت اصلاح فرایند تولید ، بهسازی ، توسعه بازار و… نهایت استفاده را ببرند.
یزدانی تصریح کرد: بخشی از مشکلات واحدهای صنعتی نقدینگی و بخشی دیگر فقدان بازار، فرسودگی تجهیزات ،نبود مدیریت کار آمد و…است که آن ها باید با بهره مندی از خدمات مشاوره ای به سمت اصلاح ساختار حرکت کنند.
مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران اظهار امیدواری کرد: با حضور فعال تشکل ها، سازمان های مردم نهاد NGOها در نشست های مشورتی و بررسی پیشنهادهای بخش خصوصی بخش عمده ای از دغدغه های موجود صنعتگران برطرف شود.
یزدانی همچنین در این نشست تخصصی از راه اندازی شبکه ایران کالا در بهمن ماه سال جاری خبر داد و گفت: با راه این اندازی شبکه حمایت از کالای ایرانی به ویژه محصولات بنگاه های کوچک ومتوسط به صورت ویژه مورد حمایت قرار خواهد گرفت.
وی در این نشست که با حضور تشکل های صنعتی ، کارگری ،کارفرمایی ، خانه صنعت،معدن وتجارت واتاق های بازرگانی برگزارشد، با اشاره به ارائه پیشنهادهایی در باره اعمال سیاست های حمایتی از sme ها در لایحه برنامه ششم توسعه خطاب به روسا و برخی از اعضای اتاق بازرگانی ،تشکل ها و خانه صنعت ، معدن و تجارت گفت: تا تصویب نهایی برنامه ششم توسعه در مجلس شورای اسلامی فرصت مغتنمی است تا همه تشکل ها با همکاری مسئولان دولتی راهکارها و نظر خود را در اختیار نمایندگان مجلس بگذارند تا در سال آینده با اصلاح برخی موانع پیش روی فضای کسب و کار به ویژه تولید شاهد ایجاد رونق بیشتر در بخش اقتصادی کشور باشیم.
در این نشست نمایندگان تشکل ها وNGO ها نیز به تشریح برخی از مشکلات و دغدغه های بخش تولید پرداختند و به موضوعاتی در حوزه بهبود وضعیت کارگری ، اشتغال ، توسعه بازار بنگاه های کوچک ومتوسط اشاره کردند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

اتاق اصناف ایران

اصناف و بازاریان همواره به عنوان قشری از جامعه شناخته میشوند که در بستر تحولات اقتصادی و اجتماعی جایگاه و کارکرد گسترده و در عین حال موثری در حوزه های مختلف داشته اند. در اقتصاد ایران اصناف به عنوان آخرین حلقه اقتصادی اهمیت ویژه ای در رشد و پویایی اقتصاد کشور داشته و به دلیل گستردگی ارتباط مستقیم با آحاد مردم مثابه قلب اقتصادی جامعه عمل می کنند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]