اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950928202145464

اجازه نگهداری مرغ مادر به مرغداری ها تا 68 هفتگی

کد: 13950928202145464

https://goo.gl/3et7Aa

، تهران , (اخبار رسمی): نماینده بخش خصوصی پرورش‌دهندگان جوجه یکروزه، درباره جدیدترین اطلاعیه این انجمن توضیح داد.

اجازه نگهداری مرغ مادر به مرغداری ها تا 68 هفتگی

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی وزارت جهاد کشاورزی، سعید اصغری‌فرد قائم مقام انجمن جوجه یک‌روزه گفت: از آنجا که قرار است مرغ‌های گوشتی در سنین پایین‌تر کشتار شوند، بنابراین نیاز به جوجه‌ریزی افزایش خواهد یافت.

وی با اشاره به اینکه بیشتر پرورش‌دهندگان مرغ گوشتی، قیمت بالای جوجه را عاملی برای جلوگیری از اجرای این طرح می‌دانند، افزود: برای ترغیب و همکاری بیشتر مرغداران گوشتی، از طرف انجمن به مرغداران مرغ مادر اجازه داده شد تا گله‌های خود را تا 68 هفتگی یعنی تا تاریخ 20 دی نگهدارند.

به گفته اصغری‌فرد، چنانچه تولیدکننده مرغ مادر، بیشتر از 68 هفته، مرغ خود را نگه دارد، مشمول جریمه خواهد شد که پیش از این نیز افزایش سن به بیش از 64 هفتگی، مرغدار را مشمول جریمه می‌کرد. بنابراین برای افزایش جوجه ریزی، تنها در این دوره اجازه داده شد تا تولیدکنندگان، 4 هفته بیشتر از مدت معلوم، مبادرت به تولید کنند. به بیانی ساده‌تر چنانچه در این دوره، مرغ تولیدکننده‌ای به سن 68 هفتگی برسد، حتی اگر قبل از تاریخ 20 دی ماه باشد، باید مبادرت به حذف گله‌اش کند.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

وزارت جهاد کشاورزی

بخش کشاورزی و توجه به توسعه و عمران روستا ها پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، همواره مورد اهتمام و تایید قانونگذاران ، برنامه ریزان و دستگاه های اجرایی و محور توسعه اقتصادی و اجتماعی بوده و تحولات وسیعی در عرصه کشاورزی و روستاها و مناطق عشایری به وجود آمده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]