اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950928202185517

رییس اتحادیه فناوران رایانه تهران:

98درصد عرضه کالای قاچاق در فروشگاه های مجازی است

کد: 13950928202185517

https://goo.gl/55aRfz

، تهران , (اخبار رسمی): فروشگاه های مجازی از آغاز امسال زیر نظر اتاق اصناف قرار گرفته اند و اتحادیه نظارتی بر آنها نداریم.

98درصد عرضه کالای قاچاق در فروشگاه های مجازی است

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی اتاق اصناف ایران، سیدمهدی میرمهدی کمیجانی رییس اتحادیه فناوران رایانه تهران گفت: فروشگاه های مجازی از آغاز امسال زیر نظر اتاق اصناف قرار گرفته اند و ما نظارتی بر آنها نداریم.

وی اضافه کرد: نزدیک به هشت هزار واحد در تهران در فضای مجازی مشغول کارند اما فقط بیش از یکصد واحد مجوز فعالیت دارند.
این فعال بازار گفت: اگر در گمرک کم اظهاری از سوی فعالان بخش آی‌تی صورت می گیرد، بر اثر وضع تعرفه بالاست.
میرمهدی کمیجانی به راه اندازی کارزار تبلیغاتی «گارانتی با اصالت در ایران هم فضا دارد» اشاره کرد و گفت: اطمینان از اصل بودن کالا، پاسخگویی مناسب به مصرف کنندگان، اطمینان به توانایی خدمات دهندگان و جلوگیری از قاچاق از موضوعاتی است که در قالب این کمپین پیگیری می شود.
رییس اتحادیه فناوران رایانه تهران ادامه داد: اطمینان از نو بودن کالا، امکان ارایه سریع تر خدمات و امکانات به مشتری، ضمانت طولانی تر کالا و امکان برگشت کالا در صورت مشکل فیزیکی از دیگر موضوع های این کمپین است.
وی بر لزوم ارایه گارانتی با اصالت تاکید کرد و گفت: ما به دنبال گارانتی با اصالت برای افزایش کیفیت خدمات و رضایت مصرف کنندگان هستیم.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

اتاق اصناف ایران

اصناف و بازاریان همواره به عنوان قشری از جامعه شناخته میشوند که در بستر تحولات اقتصادی و اجتماعی جایگاه و کارکرد گسترده و در عین حال موثری در حوزه های مختلف داشته اند. در اقتصاد ایران اصناف به عنوان آخرین حلقه اقتصادی اهمیت ویژه ای در رشد و پویایی اقتصاد کشور داشته و به دلیل گستردگی ارتباط مستقیم با آحاد مردم مثابه قلب اقتصادی جامعه عمل می کنند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]