اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950929203075517

نائب رئیس اصناف البرز مطرح کرد

برخورد با کلمات نامانوس در تابلوهای صنوف

کد: 13950929203075517

https://goo.gl/YtpRd0

، تهران , (اخبار رسمی): واحدهای صنفی اجازه استفاده از الفاظ بیگانه و نامأنوس را در تابلوهای خود را ندارند و در همین راستا نظارت بر این موارد، در دستور کار اتاق اصناف قرار گرفته است.

برخورد با کلمات نامانوس در تابلوهای صنوف

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی اتاق اصناف ایران، بهروز حصاری با اشاره به اینکه واحدهای صنفی اجازه استفاده از الفاظ بیگانه و نامأنوس در تابلوهای خود را ندارند، اظهار داشت: اصناف استان البرز در بحث اندازه و شکل تابلوها ارتباط خوبی با دستگاه زیباسازی شهرداری دارد.

نائب رئیس اول اتاق اصناف استان البرز ادامه داد: در نامگذاری واحدهای صنفی نظارت اتاق اصناف و اداره نظارت بر اماکن عمومی نیروی انتظامی بر آن‌ها وجود دارد.

وی با اشاره به طرح  ساماندهی واحدهای صنفی فاقد پروانه، گفت: اتاق اصناف البرز به همه اتحادیه‌های تحت پوشش خود در زمینه عدم استفاده از کلمات نامانوس تاکید کرده و در کنار طرح ساماندهی این امر هم در دستور کار اتاق اصناف و بازرسی نظارت قرار می‌گیرد.

حصاری با بیان اینکه از مردم درخواست همکاری در این زمینه را داریم، افزود: اگر مردم با موردی برخورد کردند با اتاق اصناف درمیان بگذارند.

وی با اشاره به کارگروه تخصصی شورا و اصناف درباره مشکلات در شهرداری‌ها،‌ اظهار داشت: این کارگروه درباره بررسی مشکلات تابلوهای اصناف، عوارض و دستفروشان است.

حصاری با بیان اینکه در شورا با توجه به نزدیک شدن به سال نو، مشکلات و معضلات در مورد دستفروشان مطرح شد، ادامه داد: دستفروش‌ها قابل حذف نیستند و باید ساماندهی شوند. شهرداری زمینی را در اختیار قرار دهد و اصناف دستفروش‌ها را شناسایی کنند تا ساماندهی آن‌ها انجام شود.

نائب رئیس اول اتاق اصناف البرز با اشاره به شناسایی بخشی از دستفروش‌‌ها،‌ گفت: در صورت همکاری شهرداری می‌توانیم دستفروش‌ها را ساماندهی کنیم.

وی با بیان اینکه شورای شهر در این زمینه قول‌هایی به اصناف داده‌ است، افزود: برای ساماندهی دستفروش‌ها و جانمایی آن‌ها در بازارچه‌های موقت قوانین و چهارچوبی قرار داده می‌شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

اتاق اصناف ایران

اصناف و بازاریان همواره به عنوان قشری از جامعه شناخته میشوند که در بستر تحولات اقتصادی و اجتماعی جایگاه و کارکرد گسترده و در عین حال موثری در حوزه های مختلف داشته اند. در اقتصاد ایران اصناف به عنوان آخرین حلقه اقتصادی اهمیت ویژه ای در رشد و پویایی اقتصاد کشور داشته و به دلیل گستردگی ارتباط مستقیم با آحاد مردم مثابه قلب اقتصادی جامعه عمل می کنند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کسب و کار و خرده فروشی