اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950929203486024

گفتگو با مهدوی کیا و برادرش در «مثبت یک»

شگفتانه علی ضیاء برای مخاطبان در شب یلدا

کد: 13950929203486024

https://goo.gl/f03l2i

، تهران , (اخبار رسمی): سیدعلی ضیاء با اجرای برنامه یلدایی «مثبت یک» مخاطبان را در حوزه موسیقی غافلگیر خواهد کرد، وی همچنین با مهدی مهدوی کیا، برادر او و لیلا رجبی ورزشکار پرتاب وزنه گفتگو می کند.

شگفتانه علی ضیاء برای مخاطبان در شب یلدا

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی «فرمول یک»، سیدعلی ضیاء که از دوشنبه 10 آبان برنامه صبحگاهی «فرمول یک» را در شبکه یک اجرا می کند، سه شنبه 30 آذر و چهارشنبه 1 دی برنامه صبحگاه را اجرا نخواهد کرد چرا که اجرای ویژه برنامه شب یلدا شبکه یک با نام «مثبت یک» را برعهده گرفته است.
این برنامه در باغ ایرانی اجرا می شود و قرار است خواننده ای که تا به حال نه در تلویزیون بوده و نه تیتراژ برنامه ای را خوانده، در «مثبت یک» حضور پیدا کند و این شگفتانه ضیاء برای مخاطبان خواهد بود.
او همچنین قطعه ای را برای این برنامه خوانده که از شنبه چهارم دی به عنوان تیتراژ پایانی فصل زمستان «فرمول یک» روی آنتن می رود.
ضیاء در این برنامه میزبان مهدی مهدوی کیا کاپیتان سابق تیم ملی است که پس از سالها حضور در برنامه زنده را همراه با برادرش تجربه می کند.
همچنین لیلا رجبی ورزشکار پرتاب وزنه که حضور او در المپیک با حواشی همراه بود، دیگر مهمان علی ضیاء در «مثبت یک» خواهد بود.
این برنامه سه شنبه 30 آذر ساعت 23 روی آنتن شبکه یک سیما می رود.
 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران

سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران که بعنوان روابط‌عمومی نظام ایفای نقش می‌کند، بمنظور حصول به نظام ارتباطی جامع و پویا،برقراری و تنظیم ارتباطات و مناسبات کارآمد درون و برون سازمانی،تدارک بسترهای لازم برای تسهیل جریان تعامل متقابل این رسانه با جامعه مخاطبان در سطح داخل و خارج از کشور،از ساختار مناسبی برخوردار است و روابط‌ عمومی سازمان صداوسیما از جمله عناصر مهم ساختار این رسانه است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

رسانه‌ها