اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950929203496024

قاب شب و ناردونه ویژه برنامه‌های شب یلدا شبکه پنج

کد: 13950929203496024

https://goo.gl/wUyr3d

، تهران , (اخبار رسمی): شبکه پنج سیما با دو ویژه برنامه ناردونه و قاب شب در شب یلدا بلندترین شب سال مهمان خانه مخاطبان می شود.

قاب شب و ناردونه ویژه برنامه‌های شب یلدا شبکه پنج

به گزارش اخبار رسمی به نقل از  روابط عمومی شبکه پنج سیما، محمد حسین رضوی تهیه کننده برنامه ناردونه در توضیح این ویژه برنامه گفت: این برنامه زنده و ترکیبی سه شنبه 30 آذر ماه ساعت20 روی آنتن می رود.

رضوی ادامه داد: اجرای این ویژه برنامه را احسان کرمی برعهده و دارای بخش های مختلفی همچون مصاحبه با هنرمندان و خوانندگان، وله، گزارش مردمی و.... است.همچنین در این ویژه برنامه اجرای موسیقی زنده نیز یکی از آیتم های برنامه است.

قاب شب در شب یلدا

دومین ویژه برنامه شب یلدا شبکه پنج سیما برنامه تولیدی قاب شب نام دارد که به تهیه کنندگی حسین

 عباسی تهیه شده است. حسین عباسی در توضیح بیشتر این ویژه برنامه گفت: قاب شب یک جنگ

 ترکیبی شاد و جذاب با حضور هنرمندان و خوانندگان کشور( مرجانه گلچین، امیر تاجیک و...)است. در این ویژه برنامه فال حافظ شب یلدا را علیرضا افتخاری خواننده کشورمان گرفته و آن را برای مخاطبان می گیرد.

وی ادامه داد: تقلید صدا، وله های شاد، تبریک مردمی با گویش های مختلف و.... از بخش های این ویژه برنامه است.

جنگ شاد قاب شب سه شنبه 30 آذر ماه ساعت 23 به مدت 55 دقیقه با اجرای حسین مولایی و حسین عباسی  از شبکه پنج سیما پخش می شود. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران

سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران که بعنوان روابط‌عمومی نظام ایفای نقش می‌کند، بمنظور حصول به نظام ارتباطی جامع و پویا،برقراری و تنظیم ارتباطات و مناسبات کارآمد درون و برون سازمانی،تدارک بسترهای لازم برای تسهیل جریان تعامل متقابل این رسانه با جامعه مخاطبان در سطح داخل و خارج از کشور،از ساختار مناسبی برخوردار است و روابط‌ عمومی سازمان صداوسیما از جمله عناصر مهم ساختار این رسانه است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

رسانه‌ها