اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951004205955517

اسنپ مجوز فعالیت کافی نت دارد نه تاکسی موبایلی

ارسال پرونده شکایت از اسنپ و تاپسی به دادگاه

کد: 13951004205955517

https://goo.gl/JzSH9Z

، تهران , (اخبار رسمی): رئیس اتحادیه فناوران رایانه از ارسال پرونده شکایت دو تاکسی یاب آنلاین اسنپ و تاپسی به دادگاه خبر داد و گفت: اسنپ و تاپسی مجوزی برای فعالیت ندارند.

ارسال پرونده شکایت از اسنپ و تاپسی به دادگاه

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی اتاق اصناف ایران، سید مهدی میرمهدی کمجانی در پاسخ به این سوال که گفته می شود؛ اتحادیه فناوران رایانه مجوز فعالیت تاکسی موبایلی اسنپ را صادر کرده است، گفت: اتحادیه فناوران رایانه به هیچ عنوان نمی تواند مجوز تاکسی سرویس تلفنی و موبایلی صادر کند.

وی افزود: اتحادیه فناوران رایانه به اسنپ مجوز فعالیت کافی نت و به تاپسی مجوز فعالیت تولید نرم افزار غیرسفارشی را داده است نه مجوز فعالیت تاکسی موبایلی .

میرمهدی کمجانی با انتقاد از اینکه بی توجهی مسئولان مربوطه به مجوز فعالیت اسنپ و تاپسی تصریح کرد: هیچکس تاکنون به پروانه کسب و رسته تخصصی اسنپ نگاه هم نداشته و حالا در چنین شرایطی بدون توجه و اطلاعات کافی، تقصیرات را متوجه اتحادیه فناوران رایانه می کنند.

وی ضمن اعلام آنکه اسنپ و تاپسی مجوزی برای فعالیت خود اخذ نکردند و فعالیت بدون مجوز آنها در حکم تخلف است، از ارسال پرونده شکایت این دو تاکسی یاب آنلاین به دادگاه خبر داد.

رئیس اتحادیه فناوران رایانه همچنین به درآمد قابل توجه این دو تاکسی یاب موبایلی نیز اشاره کرد و اظهار داشت: اتحادیه فناوران رایانه به اسنپ و تاپسی در رسته تخصصی فعالیت خود مجوز  داده است اما این دو مرکز با سوء استفاده از مجوز فعالیت خود، به فعالیت در سیستم های دیگر مبادرت کرده اند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

اتاق اصناف ایران

اصناف و بازاریان همواره به عنوان قشری از جامعه شناخته میشوند که در بستر تحولات اقتصادی و اجتماعی جایگاه و کارکرد گسترده و در عین حال موثری در حوزه های مختلف داشته اند. در اقتصاد ایران اصناف به عنوان آخرین حلقه اقتصادی اهمیت ویژه ای در رشد و پویایی اقتصاد کشور داشته و به دلیل گستردگی ارتباط مستقیم با آحاد مردم مثابه قلب اقتصادی جامعه عمل می کنند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]