اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951004206185517

وجود 1200 بنگاه کوچک صادراتی در شهرک‎های صنعتی

کد: 13951004206185517

https://goo.gl/DYuY7U

، تهران , (اخبار رسمی): بیش از یک‌هزار و 200 بنگاه کوچک مستقر در شهرک‎های صنعتی کشور کاملا صنعتی هستند.

وجود 1200 بنگاه کوچک صادراتی در شهرک‎های صنعتی

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی اتاق اصناف ایران، علی یزدانی معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت در حاشیه بازدید از شهرک صنعتی  شهرستان بروجرد  اظهار کرد: 388 خوشه صنعتی در کشور شناسایی شده است، همچنین بیش از 110 خوشه شکل گرفته و یا در حال شکل‎گیری است.

وی با اشاره به نقش فرهنگ‎سازی، حمایت و آموزش دولت برای واحدهای تولیدی و صنعتی فعال در کشور تاکید کرد: از این طریق فضای لازم برای تعامل این واحدها  با یکدیگر و تامین نیازهای داخل و خارج فراهم می‎شود.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت افزود: باید راه ها و فرآیندها را اصلاح کنیم، تا آنگاه بنگاه‎های اقتصادی بتوانند، به حیات کاری خود ادامه داده و در مسیر تولید حرکت کنند.

یزدانی تصریح کرد: در صورتیکه واحدهای تولیدی و صنعتی در جهت کیفی‎سازی، ارتقای دانش، آموزش، تحقیق و توسعه حرکت نکنند، با تعطیلی مواجه می‎شوند.

وی خاطر نشان کرد: در فضای رقابتی موجود واحدهای تولیدی و صنعتی می‎توانند، تداوم حیات داشته باشند که با تجهیز به علم روز، ارتقای کیفیت، کاهش قیمت و افزایش بهره‎وری در این فضای رقابتی باقی بمانند.

یزدانی خاطرنشان کرد: در صورتی که به دنبال توسعه و ایجاد اشتغال هستیم، باید در کنار تقویت نقاط قوت، نقاط ضعف را شناخته و در جهت برطرف کردن آنها گام برداریم.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

اتاق اصناف ایران

اصناف و بازاریان همواره به عنوان قشری از جامعه شناخته میشوند که در بستر تحولات اقتصادی و اجتماعی جایگاه و کارکرد گسترده و در عین حال موثری در حوزه های مختلف داشته اند. در اقتصاد ایران اصناف به عنوان آخرین حلقه اقتصادی اهمیت ویژه ای در رشد و پویایی اقتصاد کشور داشته و به دلیل گستردگی ارتباط مستقیم با آحاد مردم مثابه قلب اقتصادی جامعه عمل می کنند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید