اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951004206205125

به مالت حامی و سرپرست تیم ووشو شهر هفشجان در مسابقات کشوری ووشو به میزبانی شهر سمنان

ووشو چهارمحال و بختیاری ، صاحب11 مدال کشوری سال95

کد: 13951004206205125

https://goo.gl/RNIGIH

، شهر کرد , (اخبار رسمی): مسابقات قهرمانی قهرمانی کشور نن شائولین در رده های سنی نونهالان، نوجوانان ،جوانان و بزرگسالان در دو بخش سن دا و تالو با حضور 25 استان و با شرکت 367 ورزشکار در شهر سمنان برگزار شد.در این مسابقات تیم ووشو استان چهارمحال و بختیاری با حمایت و سرپرستی "به مالت" توانست 11 مدال کسب کند.

ووشوکاران استان چهارمحال وبختیاری

به گزارش روابط عمومی به مالت، این دوره از مسابقات توسط رییس کمیته مربیان فدراسیون ووشو و مربی تیم ملی تالو و ریاست محترم سبک نن شائولین و هماهنگی و همکاری فدراسیون به منظور تقویت وشناسایی ووشوکاران کشور هر ساله برگزار میگردد. امسال نیز شرکت "به مالت" مفتخر به سرپرستی و حمایت از تیم ووشو استان چهارمحال و بختیاری گشت و قهرمانان این استان موفق به اخذ 11 مدال در این مسابقات شدند.

مسابقات کشوری ووشو امسال به میزبانی استان سمنان و در تاریخ 24 آذر 95 برگزار گردید و شرکت کنندگان در رده های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در دو قسمت تالو و سن دا رقابت کردند.

در این مسابقات تیم اعضامی استان چهارمحال و بختیاری موفق به کسب 11 مدال به شرح زیر گشت:

اسامی مدال اوران استان  در مسابقات کشوری ووشوسبک نن شایولین سمنان

رده سنی جوانان:
کامران توکلی 2 مدال طلا در فرم های جین شو و چیانگ شو
رده سنی نوجوانان:
محمد جواد فتحی 2 مدال نقره در فرم های نن چوان و نن دایو
رده سنی بزرگسالان:
محمد حیدر زاده 2مدال برنز در فرم های نن چوان و نن گوین
رده سنی نوجوانان:
علیرضا کیوانی 1 مدال نقره و 1 مدال برنز در فرم های جین شو وچیانگ شو
ارش توکلی 1 مدال طلا در فرم گوین شو
حسین رهیده 1 مدال نقره در فرم چیانگ شو
ارش گل محمدی 1 مدال برنز در فرم جین شو

مسابقات رده تالو در سه سبک اصلی و بین المللی چانگ چوان نن چوان و تای چی برگزارمیگردد، جی ین شو (شمشیر باریک) چیانگ شو (نیزه)گوئن (چوب شمالی)نن گوئن چوب جنوبی نن دائو (شمشیر جنوبی ) این سبک ها می باشد.

شرکت کنندگان به مدت 1ماه قبل از مسابقه فرصت داشتند تا مدارکشان را از طریق هیئت ووشو استان به کمیته برگزاری مسابقات ارسال نمایند و از طریق اینترنتی ثبت نام نمایند ووشو کاران استان چهارمحال و بختیاری نیز در رده های سنی نوجوانان، جوانان، بزرگسالان در قسمت تالو رقابت نمودند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

به مالت

شرکت شهد زاگرس جهان بین در سال 1386 با هدف خودکفایی در زمینه تولید مالت در کشور و بومی‌سازی این صنعت به ثبت رسیده است. شرکت شهد زاگرس جهانبین پیشرفته ترین و بزرگترین کارخانه صنعتی تولید مالت جو ، گندم جوانه زده ، آرد جو و فرآورده های آنها را در خاورمیانه دارد که با بکارگیری افراد متخصص و کسب امتیازهای لازم موفق به استقرار در پارک علم و فن آوری استان چهار محال و بختیاری گردیده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تازه‌های ورزش