اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951004206305797

آغاز ثبت نام دانشگاه امین در8 رشته

کد: 13951004206305797

https://goo.gl/jxyl80

، تهران , (اخبار رسمی): جزئیات ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد دافوس و 8 رشته تخصصی مصوب دیگر دانشگاه امین در سال 1396 تشریح شد.

آغاز ثبت نام دانشگاه امین در8 رشته

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی ،سرهنگ محسن حاج مقصود،معاون آموزش دانشگاه علوم انتظامی امینبااعلام این خبرگفت: داوطلبان می‌بایست پس از اخذ دفترچه راهنمای ثبت‌نام سازمان سنجش آموزش کشور که چهار شنبه ( اول دی ماه1395) از طریق سایت اینترنتی سازمان سنجش و آموزش کشور به نشانیwww.sanjesh.org منتشر شد، اقدام کنند.

معاون آموزش دانشگاه علوم انتظامی امین افزود: داوطلبان می بایست ضمن دریافت و مطالعه دقیق دفترچه راهنمای آزمون کارشناسی ارشد دافوس و 8 رشته تخصصی دیگر، در صورت احراز شرایط، حداکثر تا چهارشنبه مورخ 22 دی ماه مدارک مورد نیاز ذیل را جهت ثبت نام به آدرس پستی این دانشگاه به نشانی تهران، اتوبان شهید خرازی(همت غرب)، بعد از دانشگاه علامه طباطبایی(ره)، دانشگاه علوم انتظامی امین، معاونت تربیت و آموزش و یا صندوق پستی 14515/1397 ارسال کنند.

سرهنگ حاج مقصود ادامه داد: با توجه به آماده نبودن زیرساخت های سیستمی سازمان سنجش و آموزش کشور در خصوص ثبت نام اینترنتی آزمون و مساعدت با داوطلبان، فرایند ثبت نام همانند سال گذشته به صورت دستی انجام خواهد شد؛ ضروری است داوطلبان بدون در نظر گرفتن نحوه ثبت نام در دفترچه راهنمای آزمون صادره از دانشگاه و شماره حساب قید شده مربوط به سازمان سنجش آموزش کشور در دفترچه فوق، با رعایت کامل سایر شرایط نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

این مقام ارشد انتظامی تاکید کرد: ملاک شرکت در آزمون فوق، ارسال پستی مدارک ذکر شده به نشانی دانشگاه بوده و در صورت عدم ارسال در موعد مقرر، هیچ گونه اقدامی در این خصوص متصور نخواهد بود.

وی با بیان اینکه ثبت نام به صورت دستی انجام خواهد شد، به داوطلبان توصیه کرد: از اخذ کارت اعتباری سازمان سنجش و آموزش کشور و ثبت نام از طریق سایت www.sanjesh.org جداً خودداری کنند؛ بدیهی است در صورت اخذ کارت اعتباری و ثبت نام از طریق سایت سازمان سنجش، اقدامی در خصوص عودت مبلغ پرداختی متصور نخواهد بود.

نکات ضروری و مهم ثبت نام در آزمون به شرح ذیل است:

الف) داوطلبان می‌توانند بر اساس 9 رشته مندرج در دفترچه راهنمای آزمون صادره از دانشگاه با رعایت شرط درجه و نیز شرایط خود در رشته فرماندهی و مدیریت انتظامی و یکی از 8 رشته تخصصی ثبت نام و در قسمت نام رشته آزمونی به صورت مشخص نام هر دو رشته را قید کنند.

نکته1: تاریخ برگزاری آزمون رشته فرماندهی و مدیریت انتظامی از 8 رشته تخصصی مجزا خواهد بود.

نکته2: شرکت در هر دو رشته آزمونی فرماندهی و مدیریت انتظامی و یکی از 8 رشته تخصصی با رعایت شرط درجه مندرج در دفترچه راهنمای آزمون دانشگاه، برای داوطلبان اختیاری بوده و در صورت عدم تمایل، داوطلبان می‌توانند تنها در رشته فرماندهی و مدیریت انتظامی و یا یکی از 8 رشته تخصصی ثبت نام کنند.

ب) در تقاضانامه ثبت نام سازمان سنجش آموزش کشور، کدهای مربوطه را از دفترچه راهنمای آن سازمان استخراج و در قسمت های مشخص شده قید کنند؛ در مواردی که کد مربوطه وجود نداشت، از کد سایر استفاده و در غیر این صورت نیز تنها نوشتن عنوان مربوطه در محل مشخص شده، کفایت می‌کند.

مدارک مورد نیاز:

1)فرم تکمیل شده تقاضانامه‌ ثبت‌نام شرکت در آزمون، دانشگاه علوم انتظامی امین.

2)فرم تکمیل شده تقاضانامه‌ ثبت‌نام سازمان سنجش آموزش کشور.(فرم انتهای دفترچه)

3) ارسال فیش واریزی به مبلغ 500000 ریال به شماره حساب 2171179001009 به نام درآمدهای اختصاصی دانشگاه علوم انتظامی نزد بانک ملی .

4) ارسال فیش واریزی به مبلغ 330000 ریال به شماره حساب 2172119001003 بنام سازمان سنجش آموزش کشور نزد بانک ملی .

تذکر مهم: در صورتی که داوطلب متقاضی شرکت در 2 رشته فرماندهی و مدیریت انتظامی و یکی از 8 رشته تخصصی باشد، می‌بایست 2 فیش 500000 ریالی به حساب دانشگاه و 2 فیش 330000 ریالی به حساب سازمان سنجش واریز نماید.

5)تصویر مدارک تحصیلی کاردانی مصوب و کارشناسی ناپیوسته مصوب یا کارشناسی پیوسته مصوب.

نکته:دارندگان مدارک تحصیلی داخلی در هر یک از مقاطع کاردانی و یا کارشناسی، حق شرکت در آزمون فوق را ندارند.

6)دو قطعه عکس شخصی 4*3 پشت‌نویسی شده و دو قطعه عکس نظامی زمینه قرمز4*3 با آخرین درجه.

7)تصویر آخرین حکم کارگزینی.

8)تصویر موافقت‌نامه یگان خدمتی با امضاء بالاترین مقام یگان.(فرم شماره 2 و 3 دفترچه راهنمای آزمون صادره از دانشگاه)

نکته1: داوطلبان لازم است علاوه بر ارسال مدارک فوق، تصویری از مدارک مذکور را نزد خود نگهداری تا به هنگام نیاز قابل ارائه باشد.

نکته2: متقاضیان استفاده از سهمیه ایثارگران می‌بایست با مطالعه دقیق دفترچه راهنمای آزمون سازمان سنجش آموزش کشور و در صورت دارا بودن شرایط لازم، کد رهگیری استفاده از سهمیه ایثارگری خود را از مبادی ذی ربط اخذ و در فرم تقاضانامه سازمان سنجش در محل مربوطه قید کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ناجا

این کشور در بیش از دو هزار سال قبل و در دوران سلسله هخامنشیان اولین بنیانگذار سیستم حکومتى گسترده امپراطورى مى باشد. از آنجا که هر حکومتى نیازمند به نظم و امنیت مى‌باشد در نتیجه کشور ما انواع سیستمهاى ایجاد نظم و امنیت را در طى تاریخ مورد آزمایش قرار داده است. اما سیستم نوین ایجاد نظم و امنیت داخلى یعنى سازمان پلیس در ایران به حدود یکصد سال پیش مربوط مى‌‌باشد. شاه قاجار ناصرالدین شاه در سفرهاى سه گانه خود به اروپا و مشاهده پلیس نوین در آن کشورها و با استخدام یک مستشار بلژیکى به نام کنت دو بینو اولین سیستم پلیسى جدید را در ایران پایه گذارى نمود. این پلیس در طى یکصد سال گذشته و تا پیروزى انقلاب اسلامى در بهمن سال 1357 از فراز و نشیبهاى متفاوت برخوردار بوده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

علم و آموزش | حقوقی و قانون