اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951030223365797

جاسازی یک تن مرفین در کیسه های گچ سفید

کد: 13951030223365797

https://goo.gl/4C7DMy

، تهران , (اخبار رسمی): یک تن و 8 کیلو گرم مرفین که به طرز ماهرانه ای در زیر بار گچ سفید جاساز شده بود ،از سوی پلیس آذربایجان غربی کشف شد.

جاسازی یک تن مرفین در کیسه های گچ سفید

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی ،سردار ناصر اصلانی،فرمانده انتظامی استان آذربایجان غربی در تشریح جزئیات این خبر گفت : ماموران گشت کلانتری "15" ارومیه حین گشت زنی به یک دستگاه کامیون کشنده پارک شده در کنار خیابان به دلیل عدم مطابقت پلاک جلو و عقب خودرو مشکوک شدند.

وی با اشاره به اینکه پس از هماهنگی با مقامات قضائی ،ماموران اقدام به بازرسی از خودرو کردند، گفت : مشخص شد کامیون حامل بار گچ سفید بوده که در زیر آنها بسته های مشکوکی جاساز شده است .

این مقام انتظامی ادامه داد : با بررسی های بیشتر ماموران متوجه شدند بسته های جاساز شده حاوی موادمخدر است که در مجموع از داخل کامیون توقیفی یک تن و 8 کیلو گرم مرفین کشف شد.

فرمانده انتظامی استان آذربایجان غربی در پایان خاطرنشان کرد : با توجه به عدم حضور متهم یا متهمان در محل ، دستگیری قاچاقچیان کماکان در دستور کار پلیس قرار دارد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ناجا

این کشور در بیش از دو هزار سال قبل و در دوران سلسله هخامنشیان اولین بنیانگذار سیستم حکومتى گسترده امپراطورى مى باشد. از آنجا که هر حکومتى نیازمند به نظم و امنیت مى‌باشد در نتیجه کشور ما انواع سیستمهاى ایجاد نظم و امنیت را در طى تاریخ مورد آزمایش قرار داده است. اما سیستم نوین ایجاد نظم و امنیت داخلى یعنى سازمان پلیس در ایران به حدود یکصد سال پیش مربوط مى‌‌باشد. شاه قاجار ناصرالدین شاه در سفرهاى سه گانه خود به اروپا و مشاهده پلیس نوین در آن کشورها و با استخدام یک مستشار بلژیکى به نام کنت دو بینو اولین سیستم پلیسى جدید را در ایران پایه گذارى نمود. این پلیس در طى یکصد سال گذشته و تا پیروزى انقلاب اسلامى در بهمن سال 1357 از فراز و نشیبهاى متفاوت برخوردار بوده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

حقوقی و قانون