اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951113230065797

ضرورت به روز کردن مهارت کارآگاهان پلیس

کد: 13951113230065797

https://goo.gl/VPyjPd

، تهران , (اخبار رسمی): با توجه به اهداف این پلیس، به روز کردن دانش و مهارت کارآگاهان در ارتقاء کشف علمی و اطلاعاتی جرم از اهمیت بسزایی برخوردار است.

ضرورت به روز کردن مهارت کارآگاهان پلیس

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی ،سردار مسعود منفرد،جانشین پلیس آگاهی ناجا با تاکید بر این موضوع گفت: کارگاه های آموزشی ناجا که عنوان قرارگاه جهاد آموزشی گرفته از اولویت ویژه ای برخوردار است که همه رده های نیروی انتظامی، موظف به اجرای آن هستند.

وی با بیان اینکه برنامه های ما براساس اهداف پیش رو تنظیم شده است، افزود: مبارزه با قاچاق کالا و ارز، جرایم اقتصادی، مفاسد اجتماعی و سرقت و نیز ارتقاء آموزش کارکنان از اولویت های مهم ماموریت های مهم ناجا به شمار می آید.

جانشین پلیس آگاهی ناجا تاکید کرد: مبارزه با سرقت و نیز قاچاق کالا و ارز از اولویت های مهم پلیس آگاهی است که باید در این راستا تلاش مضاعف داشته باشیم.

سردار منفرد با بیان اینکه بالاترین سرمایه ناجا، نیروی انسانی است، خاطرنشان کرد: با توجه به ماموریت های فراوان پلیس آگاهی باید بتوانیم با آموزش های لازم از کارکنان خود صیانت کنیم در غیراین صورت از عهده ماموریت های محوله برنخواهیم آمد.

وی، برگزاری کارگاه های آموزشی در سراسر کشور را یکی از اولویت های پلیس آگاهی ناجا برای ارتقاء دانش پرسنل عنوان کرد و افزود: در این دوره های آموزشی از بهترین اساتید در سطح ناجا به ویژه در حوزه اطلاعاتی و علمی در راستای پیشبرد ماموریت ها، استفاده می کنیم.

سردار منفرد با اشاره به اهداف و ماموریت های این پلیس، گفت: با توجه به اهداف این پلیس، به روز کردن دانش و مهارت کارآگاهان در ارتقاء کشف جرایم، مدیریت و کشف علمی و اطلاعاتی جرم از اهمیت بسزایی برخوردار است. 

جانشین پلیس آگاهی ناجا با بیان اینکه تلاش ما رسیدن به شاخص های تعریف شده است از تلاش و زحمات کارکنان و روسای آگاهی سراسر کشور قدردانی کرد و گفت: این دوره های آموزشی در ارتقاء روز افزون سطح دانش علمی و اطلاعاتی کارآگاهان در انجام ماموریت های محوله تاثیرگذار است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ناجا

این کشور در بیش از دو هزار سال قبل و در دوران سلسله هخامنشیان اولین بنیانگذار سیستم حکومتى گسترده امپراطورى مى باشد. از آنجا که هر حکومتى نیازمند به نظم و امنیت مى‌باشد در نتیجه کشور ما انواع سیستمهاى ایجاد نظم و امنیت را در طى تاریخ مورد آزمایش قرار داده است. اما سیستم نوین ایجاد نظم و امنیت داخلى یعنى سازمان پلیس در ایران به حدود یکصد سال پیش مربوط مى‌‌باشد. شاه قاجار ناصرالدین شاه در سفرهاى سه گانه خود به اروپا و مشاهده پلیس نوین در آن کشورها و با استخدام یک مستشار بلژیکى به نام کنت دو بینو اولین سیستم پلیسى جدید را در ایران پایه گذارى نمود. این پلیس در طى یکصد سال گذشته و تا پیروزى انقلاب اسلامى در بهمن سال 1357 از فراز و نشیبهاى متفاوت برخوردار بوده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

حقوقی و قانون