اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951030223375797

کشف 20 تن برنج قاچاق در غرب استان تهران

کد: 13951030223375797

https://goo.gl/Dyadwy

، تهران , (اخبار رسمی): 20 تن برنج قاچاق به ارزش یک میلیارد و 500 میلیون ریال در جاده قدیم "رباط کریم"کشف شد.

کشف 20 تن برنج قاچاق در غرب استان تهران

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی ،سردار محسن خانچرلی،فرمانده انتظامی استان تهران با اعلام این خبر گفت: در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا، ماموران یگان امداد حین گشت زنی در جاده قدیم رباط کریم به یک دستگاه کامیون کشنده مشکوک شده و جهت بررسی، خودرو را متوقف کردند.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه ماموران در بازرسی از خودروی توقیفی 20 تن برنج قاچاق کشف کردند، افزود: با توجه به فقدان مدارک گمرکی در این خصوص، متهم بلافاصله دستگیر و جهت بررسی بیشتر به مقر انتظامی انتقال داده شد.

وی با اشاره به اینکه ارزش ریالی محموله کشف شده توسط کارشناسان یک میلیارد و 500 میلیون ریال برآورد شده است، گفت: متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضائی شد.

فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران در پایان با بیان اینکه قاچاق از عوامل مهمی است که ضربه های جبران ناپذیری به اقتصاد کشور وارد می کند، گفت: نیروی انتظامی با اقتدار با قاچاقچیان و متخلفان برخورد خواهد کرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ناجا

این کشور در بیش از دو هزار سال قبل و در دوران سلسله هخامنشیان اولین بنیانگذار سیستم حکومتى گسترده امپراطورى مى باشد. از آنجا که هر حکومتى نیازمند به نظم و امنیت مى‌باشد در نتیجه کشور ما انواع سیستمهاى ایجاد نظم و امنیت را در طى تاریخ مورد آزمایش قرار داده است. اما سیستم نوین ایجاد نظم و امنیت داخلى یعنى سازمان پلیس در ایران به حدود یکصد سال پیش مربوط مى‌‌باشد. شاه قاجار ناصرالدین شاه در سفرهاى سه گانه خود به اروپا و مشاهده پلیس نوین در آن کشورها و با استخدام یک مستشار بلژیکى به نام کنت دو بینو اولین سیستم پلیسى جدید را در ایران پایه گذارى نمود. این پلیس در طى یکصد سال گذشته و تا پیروزى انقلاب اسلامى در بهمن سال 1357 از فراز و نشیبهاى متفاوت برخوردار بوده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

حقوقی و قانون