اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951105225995797

توقیف 122 میلیارد تومان انواع کالای قاچاق در همدان

کد: 13951105225995797

https://goo.gl/bKQP0y

، تهران , (اخبار رسمی): پنج تن و 500 کیلو انواع مواد مخدر و 122 میلیارد تومان کالای قاچاق در 10 ماهه سال جاری در همدان کشف شده است.

توقیف 122 میلیارد تومان انواع کالای قاچاق در همدان

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی،سردار مهدیان نسب، فرمانده انتظامی استان همدان در جلسه شورای معاونان این خبر را اعلام کرد وگفت : آمار جرایم استان در 10 ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل 27 درصد کاهش داشته است.

وی افزود : در این مدت 16 طرح پیشگیری از جرم، چهار طرح عملیاتی و تعداد قابل توجهی طرح منطقه ای، موضوعی و حجمی در  این استان توسط پلیس در راستای ارتقاء امنیت شهروندان و پاکسازی نقاط آلوده اجرا شده است.

سردار مهدیان نسب گفت : 447 هزار تماس با مرکز پلیس 110 از سوی شهروندان برقرار شده که این آمار از رشد 11 درصدی برخوردار بوده و از این تعداد 226 هزار تماس عملیاتی و مابقی درخواست راهنمایی و مشاوره از مرکز فوریت های پلیس بوده است. 73 درصد از وقوع جرایم با تلاش شبانه روزی ماموران پلیس استان و همکاری شهروندان کشف شده است.

این مقام مسئول با اشاره به کاهش 70 درصدی نزاع و مزاحمت های خیابانی در این مدت، گفت: بیش از هزار خودرو در این رابطه توقیف شده است.

سردار مهدیان نسب گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون با اشراف اطلاعاتی پلیس استان بیش از پنج و نیم تن انواع مواد مخدر از قاچاقچیان و سوداگران مرگ در استان کشف شده است.

وی با اشاره به اقدامات پلیس استان در راستای تحقق شعار سال " اقتصاد مقاومتی ، اقدام و عمل" گفت : در 10 ماهه سال جاری با تلاش شبانه روزی ماموران انتظامی، بیش از 122 میلیارد تومان انواع کالای قاچاق کشف شده که این امر گام مهمی در حمایت از تولید داخلی محسوب می شود.

سردار مهدیان نسب افزود: در این مدت 33 هزار و 427 تماس با سامانه دفتر نظارت همگانی با تلفن 197 از سوی شهروندان صورت گرفته که بیش از 41 درصد این تماس ها تقدیر از عملکرد پلیس استان بوده است.

فرمانده انتظامی استان همدان در خاتمه با اشاره به اقدامات فرهنگی پلیس استان در راستای پیشگیری از جرایم، گفت: 310 هزار نفر از ابتدای سال جاری تا کنون به صورت چهره به چهره تحت آموزش های کارشناسان پلیس قرار گرفته اند و بیش از 18 هزار نفر نیز به صورت رایگان از خدمات مراکز مشاوره پلیس استان بهره گرفته اند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ناجا

این کشور در بیش از دو هزار سال قبل و در دوران سلسله هخامنشیان اولین بنیانگذار سیستم حکومتى گسترده امپراطورى مى باشد. از آنجا که هر حکومتى نیازمند به نظم و امنیت مى‌باشد در نتیجه کشور ما انواع سیستمهاى ایجاد نظم و امنیت را در طى تاریخ مورد آزمایش قرار داده است. اما سیستم نوین ایجاد نظم و امنیت داخلى یعنى سازمان پلیس در ایران به حدود یکصد سال پیش مربوط مى‌‌باشد. شاه قاجار ناصرالدین شاه در سفرهاى سه گانه خود به اروپا و مشاهده پلیس نوین در آن کشورها و با استخدام یک مستشار بلژیکى به نام کنت دو بینو اولین سیستم پلیسى جدید را در ایران پایه گذارى نمود. این پلیس در طى یکصد سال گذشته و تا پیروزى انقلاب اسلامى در بهمن سال 1357 از فراز و نشیبهاى متفاوت برخوردار بوده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

حقوقی و قانون