اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951108227465797

جایگاه ویژه اشراف فرماندهی در نیروی انتظامی

کد: 13951108227465797

https://goo.gl/e1HKxZ

، تهران , (اخبار رسمی): خوشبختانه با همت فرماندهان و عنایت خداوند، موضوع اشراف فرماندهی در نیروی انتظامی یک روال خوب و جایگاه ویژه ای پیدا کرده است.

جایگاه ویژه اشراف فرماندهی در نیروی انتظامی

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی،سردار علی اصغر نخعی ،رئیس دبیرخانه اشراف فرماندهی ناجا با حضور در ستاد فرماندهی انتظامی استان بوشهر در جمع مسئولان انتظامی با اعلام این خبر گفت: در نیروی انتظامی در بحث ساختار اشراف فرماندهی نسبت به سایر نیروهای دیگر خوشبختانه از وضعیت بهتری برخوردار هستیم.

وی بیان کرد: هیچ کدام از نیروهای مسلح به اندازه ناجا این حجم کار و ماموریت های مختلف را ندارد، که در حال حاضر با همت فرماندهان و عنایت خداوند، موضوع اشراف فرماندهی در نیروی انتظامی یک روال مطلوبی پیدا کرده است.

این مقام ارشد انتظامی خاطرنشان کرد: اشراف در نیروهای مسلح به طور خلاصه رصد و پایش عملکرد سازمان، مدیریت، ساختار نیروها و برنامه ها را تشکیل می دهد.

سردار نخعی تصریح کرد: با ارزیابی هایی که بنده و همکارانم از یگان ها و معاونت های مختلف فرماندهی انتظامی استان بوشهر داشته ایم، وضعیت مطلوب و خوبی در سطح استان برقرار است.

رئیس دبیرخانه اشراف فرماندهی ناجا در ادامه گفت: فرماندهان و مدیران نسبت به اقدامات و فعالیت های انجام شده در زیر مجموعه خود توجه بیشتری داشته و در پایان هر فصل به نتایج عملکرد یگان خود هم اهمیت داده و برآن نظارت کنند.

این مقام مسئول گفت: در بازرسی ها و بازدیدها پاسخ های مناسب و به جا نشانگر اشراف و تسلط فرمانده و مسئول آن قسمت نسبت به زیرمجموعه خود است؛ وقتی اطلاعات ما ناقص باشد نمی توانیم اشرافیت درستی از زیرمجموعه خود داشته باشیم.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ناجا

این کشور در بیش از دو هزار سال قبل و در دوران سلسله هخامنشیان اولین بنیانگذار سیستم حکومتى گسترده امپراطورى مى باشد. از آنجا که هر حکومتى نیازمند به نظم و امنیت مى‌باشد در نتیجه کشور ما انواع سیستمهاى ایجاد نظم و امنیت را در طى تاریخ مورد آزمایش قرار داده است. اما سیستم نوین ایجاد نظم و امنیت داخلى یعنى سازمان پلیس در ایران به حدود یکصد سال پیش مربوط مى‌‌باشد. شاه قاجار ناصرالدین شاه در سفرهاى سه گانه خود به اروپا و مشاهده پلیس نوین در آن کشورها و با استخدام یک مستشار بلژیکى به نام کنت دو بینو اولین سیستم پلیسى جدید را در ایران پایه گذارى نمود. این پلیس در طى یکصد سال گذشته و تا پیروزى انقلاب اسلامى در بهمن سال 1357 از فراز و نشیبهاى متفاوت برخوردار بوده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

حقوقی و قانون