اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951004206425039

موبایل 838 میلیون دلار در تجارت دیجیتال سهم دارد

نکات طلایی بازاریابی از طریق موبایل

کد: 13951004206425039

https://goo.gl/5mVD5Y

، تهران , (اخبار رسمی): مطالعات نشان می‌دهد که تجارت موبایل، 27 درصد از 3.118 میلیارد دلاری که در مجموع در (فضای) دیجیتال در سال 2015، صرف شده را به خود اختصاص داده است. این به معنای صرف مبلغ 838 میلیون دلار از طریق تلفن‌های هوشمند و تبلت‌هاست.

نکات بازاریابی موبایل برای خرده فروشان آنلاین

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی صباسل،اگر می‌خواهید فروش آنلاین خود را به میزان بالاتری برسانید، وقت آن است که به سمت موبایل بروید. آن دسته از خرده‌فروشان آنلاین، که یک استراتژی موبایل محور را می‌پذیرند و آن را به مصرف‌کننده‌هایی که از تلفن‌های هوشمند، تبلت‌ها و لپ‌تاپ‌هایشان استفاده می‌کنند، می‌رسانند، در حال سودآوری بیشتری هستند.
بر اساس این گزارش، یک برنامه تبلیغات موبایل به خوبی ساده شده، می‌تواند به کسب و کار شما کمک کند تا با مصرف‌کننده‌های پر مشغله مرتبط شود و سفارش محصولات و خدمات شما را برای آنها بسیار ساده کند. در ادامه  نکاتی برای اجرا کردن یک کمین بوسیله موبایلی موفق آمده تا فروش شما را افزایش دهد:

سبک زندگی مصرف‌کننده هدف خود را آنالیز کنید
 آیا مصرف‌کننده‌ها در زمانی که با بچه‌هایشان به سفر کوتاهی می‌روند، بیشتر احتمال دارد که از طریق یک دستگاه موبایل کالاها و خدمات فروشگاه را ببینند و خرید کنند؟ یا زمانی که در حال یک استراحت کوتاه در میان کار هستند؟ یا هنگامی که برای نوبت دکتر انتظار می‌کشند؟ یا وقتی که بعد از مدرسه با دوستانشان به بیرون می‌روند؟ همیشه در خرده فروشی دانستن سبک زندگی و عادت‌های خرید مشتری‌تان مهم است؛ و این دانش برای زمانی که در حال برنامه‌ریزی کمپین تبلیغات موبایلی‌تان هستید، حیاتی است.
پیام‌ها و پیشنهادهایتان را بر مبنای ترجیح‌ها و عادت‌های مشتری پایه ریزی کنید

اگر شما محصولات را با تمایل بالا به جذب یک مصرف‌کننده‌ پرمشغله می‌فروشید، آنها را در کمپین تبلیغاتی‌تان ترغیب کنید. فقط همین یک گام، به تنهایی می‌تواند نرخ تبادلات را در تلفن‌های هوشمند و تبلت‌ها افزایش دهد.
طی «زمان پیک» متصل شوید
 اگر می‌دانید چه زمانی مشتری‌هایتان از تلفن‌های هوشمندشان برای خرید استفاده می‌کنند، مطمئن شوید که در طی این «زمان پیک»، نوتیفیکیشن ها و پیشنهادهایتان را می‌فرستید. این زمان، زمانی است که تبلیغات شما بیشترین نمایش را به مخاطب هدف شما دارد.
یک رویکرد چند کانالی اتخاذ کنید

 بسیاری از خریداران موبایلی تقریبا آماده خرید هستند اما می‌خواهند که کمی تحقیق بیشتری انجام دهند. ممکن است دیگران بوسیله پیشنهاد موبایلی شما هیجان زده بشوند، اما می‌خواهند در سایت شما بگردند تا تا تمام کارت‌های خرید خود را مصرف کنند. چون بسیاری از مصرف‌کننده‌ها تبلیغات شما را در صفحه نمایش‌های مختلفی خواهند دید، باید مطمئن شوید که تجربه مناسبی را برای آنها فراهم می‌کنید. بدون توجه دستگاه‌هایشان، گشتن در سایت‌تان را برای آنها ساده کنید.
به وسیله موقعیت مکانی هدف‌گیری کنید

گوگل، فیس بوک و دیگر سرویس‌های آنلاین، نوعی از برنامه‌های تبلیغاتی وب سایت، شبکه‌های اجتماعی و موبایل را پیشنهاد می‌دهند که بتوانند کاربران را بوسیله موقعیت مکانی هدف گیری کنند. این ویژگی مشخصا برای خرده‌فرشان آنلاینی که یک بازار محلی دارند یا پایه مشتری منطقه‌ای دارند، مفید است. برای مثال، یک فروشگاه کالاهای ورزشی می‌تواند پیراهن یا ژاکت های «تیم محلی» های مختلف را در شهرهایی مختلف تبلیغ کند. 

یک بخش «بازاریابی مجدد» داشته باشید

این ابزار قوی، که از طریق گوگل و دیگر شرکت‌های تبلیغاتی در دسترس است، می‌تواند پیشنهاد‌های از طریق موبایل شما را به جلوی دیدگان مصرف‌کننده‌ای که به محصولات با خدمات شما علاقه نشان داده، بازگرداند. این کار یک شانس چندباره به شما می‌دهد تا آن خریدار را به سایت خود بازگردانید و فروش جدید داشته باشید.

جستجو را آسان کنید 

به مشتری‌های خود امکان جستجوی واضح و مناسب، از طریق همه دستگاه‌ها و پلتفرم‌های موبایل بدهید. پیدا کردن یک کالای مشخص یا جستجوی کل یک گروه کالا را برای آنها آسان کنید، حتی اگر آنها در هنگام استراحت ناهار یا انتظار برای دیدن دکتر قرار دارند.

در نهایت، حتی اگر لازم باشد از بودجه دیگر برنامه‌هایتان بزنید، برای افزایش میزان بودجه تبلیغات بوسیله موبایل‌تان در سال آینده آماده شوید. با توجه به تخمین 30 درصدی فروش آنلاین حاصل از تلفن‌های هوشمند، تبلت‌ها و لپ‌تاپ‌ها، یک کمپین تبلیغاتی قوی برای موبایل می‌تواند یک بازگشت سرمایه عالی در سال پیش رو به همراه داشته باشد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

صباسل

صباسل استارتاپی است که در سال 1392 و با هدف ارائه خدمات رسانه دیجیتال، توسط بعضی چهره‌های شناخته شده صنعت ارتباطات کشور تأسیس شد. چهار حوزه اصلی فعالیت صباسل عبارتند از: - سرویس‌های ارزش افزوده موبایل - پخش ویدئو بر روی تلفن همراه - صباد؛ سامانه تبلیغات تلفن همراه - انتشار و بومی سازی محتوای تلفن همراه

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]