اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951011210735517

بهره مندی ۱۰۰هزار واحد صنفی از تسهیلات حمایتی

کد: 13951011210735517

https://goo.gl/Zr4yKP

، تهران , (اخبار رسمی): با پیشنهاد اتاق اصناف ۱۰۰ هزار واحد صنفی تولیدی کوچک و متوسط از تسهیلات حمایتی دولت بهره مند می شوند.

بهره مندی ۱۰۰هزار واحد صنفی از تسهیلات حمایتی

به گزارش اخبار رسمی به نقل از پایگاه اطلاع رسانی اتاق اصناف ایران، علی فاضلی گفت: در راستای تسهیلات حمایتی دولت از بنگاه های کوچک و متوسط صنعتی که امسال آغاز شده، به پیشنهاد اتاق اصناف صنوف تولیدی هم مشمول استفاده از این تسهیلات شدند.

وی افزود: اتاق اصناف ایران تمهیدات لازم در خصوص بسته حمایتی از صنوف تولیدی کوچک و متوسط را آماده و به وزارت صنعت، معدن و تجارت ارائه کرده است که امیدواریم تا یک ماه یا ۴۵ روز آینده اجرایی شود؛ چون به روزهای پایانی سال نزدیک می شویم.

فاضلی اظهار کرد: تسهیلات مذکور در مرحله اول برای ۱۰۰ هزار بنگاه صنفی تولیدی درنظر گرفته شده و بیشتر مشمول صنایع پوشاک ، چرم، کیف و کفش و صنایع بسته بندی تعلق خواهد شد.

وی گفت: در این مرحله بهسازی و نوسازی ماشین آلات و تجهیزات تولیدی ها مطرح است و برای مواد اولیه و یا سایر موارد تامین اعتبار نخواهد شد و بسته به نوع ماشین آلات و واحد صنفی بین ۱۰۰ تا ۱۵۰ میلیون تومان برای هر بنگاه صنفی تخصیص می یابد.

فاضلی افزود: مدت این تسهیلات چهار ساله و با نرخ سود ۱۶ درصد درنظر گرفته شده است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

اتاق اصناف ایران

اصناف و بازاریان همواره به عنوان قشری از جامعه شناخته میشوند که در بستر تحولات اقتصادی و اجتماعی جایگاه و کارکرد گسترده و در عین حال موثری در حوزه های مختلف داشته اند. در اقتصاد ایران اصناف به عنوان آخرین حلقه اقتصادی اهمیت ویژه ای در رشد و پویایی اقتصاد کشور داشته و به دلیل گستردگی ارتباط مستقیم با آحاد مردم مثابه قلب اقتصادی جامعه عمل می کنند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]