اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951011211225517

لزوم توجه اتحادیه قهوه‌خانه‌داران به فروش سیگار و تنباکو

واحدهای صنفی نباید به سمت فروش سیگار وتنباکو بروند

کد: 13951011211225517

https://goo.gl/wl1c23

، تهران , (اخبار رسمی): اتحادیه قهوه خانه داران و عرضه کنندگان قلیان در زمان صدور پروانه کسب، واحدهای صنفی تحت نظارت خود را از فروش سیگار و تنباکو برحذر دارند.

واحدهای صنفی نباید به سمت فروش سیگار وتنباکو بروند

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی اتاق اصناف ایران، علیرضا رضایی قهرودی رئیس اتحادیه فروشندگان عطار، سقط فروش و عمده فروشان مواد شوینده و پاک کننده  گفت: اتحادیه قهوه خانه داران و عرضه کنندگان قلیان در زمان صدور پروانه کسب، واحدهای صنفی تحت نظارت خود را از فروش سیگار و تنباکو برحذر دارند .

وی در واکنش به انتشار اخباری پیرامون واردات توتون و تنباکوهای قاچاق به کشور گفت: در اغلب صنف ها ۱۰ تا ۱۵ درصد قاچاق وجود دارد البته این مسئله شامل حال همه کسبه نمی شود .

وی با بیان اینکه توتون و تنباکو به اتحادیه قهوه خانه داران مرتبط است چون بیشترین مصرف توتون و تنباکو در اتحادیه قهوه خانه داران است، افزود: ضرورت دارد قهوه خانه داران و عرضه کنندگان قلیان در زمان صدور پروانه کسب، واحدهای صنفی تحت نظارت خود را از فروش سیگار و تنباکو برحذر دارند چون فروش این دو کالا به اتحادیه عطار و سقط فروش مرتبط است.

رضایی اظهار کرد:. متاسفانه اکثر قلیان داران در واحدهای صنفی خود، سیگار و تنباکو بفروش می رسانند و در زمانی که بحث سیگار، توتون و تنباکو های قاچاق به میان آید، پای اتحادیه ما وسط است و هیچ کس مسئولیتی نمی پذیرد.

رئیس اتحادیه عطار، سقط فروش و عمده فروشان مواد شوینده و پاک کننده در خصوص عین حال تصریح کرد: همانطور که تخلف و گرانفروشی در تمامی صنف ها وجود دارد؛ معضل اجناس قاچاق نیز در تمام صنف ها تا حدودی موجود است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

اتاق اصناف ایران

اصناف و بازاریان همواره به عنوان قشری از جامعه شناخته میشوند که در بستر تحولات اقتصادی و اجتماعی جایگاه و کارکرد گسترده و در عین حال موثری در حوزه های مختلف داشته اند. در اقتصاد ایران اصناف به عنوان آخرین حلقه اقتصادی اهمیت ویژه ای در رشد و پویایی اقتصاد کشور داشته و به دلیل گستردگی ارتباط مستقیم با آحاد مردم مثابه قلب اقتصادی جامعه عمل می کنند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کسب و کار و خرده فروشی