اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951011211255763

تولید سالانه 2هزارتن ماهی با اشتغالزایی 23 نفر

کد: 13951011211255763

https://goo.gl/ux81h8

، تهران , (اخبار رسمی): مدیر شیلات سازمان جهاد کشاورزی کردستان گفت: یک شرکت بخش خصوصی با تولید سالانه 2 هزار تن و اشتغالزایی 23 نفر به صورت مستقیم، جزو موفق ترین صنایع تبدیلی استان است.

تولید سالانه 2هزارتن ماهی با اشتغالزایی 23 نفر

به گزارش اخبار رسمی به نقل از سازمان شیلات ایران، رحمان میرزایی گفت:  این شرکت تنها صادر کننده دارای مجوز صادرات ماهی قزل آلا در ایران به کشور روسیه و پشتیبانی مطمئن برای تولید ماهی و آبزیان در استان و کشور است.

وی با بیان اینکه این کارخانه یکی از شرکت های موفق در زمینه قطعه بندی، بسته بندی و انجماد ماهی در استان و کشور است افزود: این کارخانه با ظرفیت کاری روزانه 12 تن ماهی قزل آلا و ظرفیت اسمی 320 تن در حال فعالیت است.

وی گفت: یکی از زنجیره های تکمیلی در چرخه تولید قزل آلا، صنایع تبدیلی و بسته بندی ماهی است که تاثیر بسیاز زیادی در توسعه این صنعت دارد.

میرزایی با بیان اینکه در حال حاضر شرکت قزل پروتئین سامی غرب، یکی از صادر کنندگان موفق ماهی قطعه بندی وبسته بندی شده به کشور عراق است اضافه کرد: این شرکت در برنامه های آینده خود در نظر دارد ضمن دریافت استاندارهای اروپایی، مجوز صادرات به کشورهای اروپایی و عربی را نیز دریافت کند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی کردستان، مدیران شیلات، صنایع تبدیلی، تکمیلی کشاورزی و جمعی از کارشناسان در این بازدید حضور داشتند.

شرکت قزل پروتئین سامی غرب در شهرک صنعتی دهگلان و در 35 کیلومتری جاده سنندج، دهگلان واقع شده است

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سازمان شیلات ایران

بهره برداری از سواحل جنوبی دریای خرز به صورت اجاره ای - سالانه از سال 1219 شمسی ( زمان سلطنت محمد شاه قاجار) آغاز شد. این نظام حقوقی در بهره برداری به مدت 80 سال تا 1299 شمسی ادامه داشته است. تا زمان محمد شاه, حاکمان هر منطقه به میل خود رودخانه ها و دریا را به اتباع روسیه اجاره می دادند. اما از سال 1215 هجری شمسی این اختیار با فرمان محمد شاه لغو شد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]