ساماندهی نقاط بی دفاع شهری طی دو هفته آینده

کد: 13951012211556015

https://goo.gl/9oAWJS

، تهران , (اخبار رسمی): شهردار منطقه 17 در بازدید ستادی از محله باغ خزانه در ناحیه سه این منطقه، از تصویب طرح ساماندهی نقاط بی دفاع شهری در این محله و حریم راه آهن تهران تبریز، طی پانزده روز آینده خبر داد.

ساماندهی نقاط بی دفاع شهری طی دو هفته آینده

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، مهدی عباسی شهردار منطقه 17 با اعلام این خبر گفت: بازدید ستادی از محله باغ خزانه در ناحیه سه منطقه 17، با حضور معاونین شهردار و مدیران شهری به همراه اعضای شورایاری محله و جمعی از معتمدین محلی انجام شد.

مهدی عباسی در این بازدید ضمن بررسی روند خدمات دهی در حوزه امور شهر به شهروندان، از نزدیک در جریان روند نوسازی بافت فرسوده در این محله قرار گرفت. وی با اشاره به موقعیت جغرافیایی این محله گفت: محله باغ خزانه در مجاورت حریم ریلی راه آهن تهران تبریز و  اراضی حاصل از زیرزمینی شدن این خط راه آهن قرار دارد که این موضوع می تواند به عنوان فرصتی برای خدمات رسانی به شهروندان و تامین سرانه های مورد نیاز تلقی شود.

شهردار منطقه 17 پس از بازدید از سطح محله بر لزوم ساماندهی تیرهای چراغ برق تاکید کرد و افزود: معاونت فنی عمرانی منطقه ماموریت دارد که تفاهم لازم را با اداره برق و سایر نهادهای مرتبط انجام دهد. عباسی ایجاد پاتوق محله را در بوستانهای این محله ضروری دانست و افزود: یکی از خدماتی که باید در این محله به شهروندان ارائه شود این است که پاتوق محله هم در بوستانها ایجاد شود.

شهردار منطقه 17 با تاکید بر ساماندهی نقاط بی دفاع شهری گفت: می بایست نقاط بی دفاع شهری در تمامی معابر این محله و خصوصا در حریم راه آهن شناسایی شود و برای تامین روشنایی در این اماکن اقدام گردد.

گفتنی ست شهردار منطقه 17 به همراه معاونین و مدیران شهری، با حضور در سطح محلات و بازدید کوچه به کوچه، از نزدیک در جریان مشکلات محلات قرار می گیرند و دستور تسریع در رسیدگی را صادر می کنند.

شهردار منطقه 17 در منزل نخستین شهید محله باغ خزانه

مهدی عباسی شهردار منطقه 17 به همراه معاونین و مدیران شهری، با حضور در منزل «شهید خراسانی» نخستین شهید محله باغ خزانه، به مقام شامخ شهدای هشت سال دفاع مقدس ادای احترام کرد.

شهردار منطقه 17 در جریان بازدید از محله باغ خزانه، در منزل این شهید بزرگوار حضور یافت و با پدر و مادر شهید به گفتگو پرداخت.

عباسی ادای احترام به خانواده شهدا را از مهمترین وظایف مدیریت شهری و محله دانست و تصریح کرد: مدیریت شهری منطقه 17 برای خدمت به خانواده شهدا آماده است و از ارائه هیچ خدمتی فروگذار نمی کند.

شهردار منطقه 17 اینگونه دیدارها را رزق معنوی مدیریت شهری نامید و خاطرنشان ساخت: این موضوع که به دیدار پدران و مادران شهدا نائل می شویم نشان از توفیق الهی و رزق معنوی برای مدیرت شهری دارد.

گفتنی است شهید خراسانی نخستین رزمنده ای ست که از خیل رزمندگان ساکن در محله باغ خزانه، به فیض شهادت نائل آمده و جان خویش را فدای سربلندی میهمن اسلامی کرده است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

معاونت امور اجتماعی و امور فرهنگی شهرداری تهران

معاونت اجتماعی و امور فرهنگی شهرداری تهران یکی از مهمترین معاونت های شهرداری تهران است که وظیفه اجرای سیاست های کلان شهری در حوزه اجتماعی و امور فرهنگی شهرداری تهران را بر عهده دارد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه