اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951012212215517

زنان به واحدهای صنفی بدون پروانه مراجعه نکنند

پیوستن اتحادیه آرایشگران زنانه به کمپین تولید ملی

کد: 13951012212215517

https://goo.gl/SVNhMR

، تهران , (اخبار رسمی): اتحادیه صنف آرایشگران زنانه تهران در راستای حمایت از تولید ملی به کمپین حمایت از تولید ملی و کالای ایرانی ملحق شد تا با تشویق اعضای خود به خرید و استفاده از محصولات داخل، گامی مؤثر در جهت پیشرفت اقتصادی کشور بردارد.

پیوستن اتحادیه آرایشگران زنانه به کمپین تولید ملی

به گزارش اخبار رسمی به نقل از اتاق اصناف ایران، شهربانو عابدی نایب رییس اتحادیه صنف آرایشگران زنانه تهران گفت: متصدیان و سرمایه گذاران این واحدهای صنفی نقش مهم و بسزایی در کارآفرینی و اشتغالزایی بانوان بویژه بانوان سرپرست خانواده، یا بی سرپرست و بد سرپرست دارند.

عابدی در خصوص سختی کار این حرفه تاکید کرد: آرایشگران زنانه با توجه به سختی کار خیلی زود دچار مشکلات و بیماری های جسمی نظیر ارتروز های پیشرفته می شوند و  این اتحادیه  درخواست بیمه تکمیلی و بیمه مسئولیت برای حمایت از اعضای صنفی اتحادیه متبوع خود انجام داده است.

نایب رئیس اتحادیه صنف آرایشگران زنانه تهران با اشاره به فعالیت های نیکوکارانه این صنف گفت: این اتحادیه اکنون با همکاری اعضای صنفی خیر به زوج هایی که بضاعت مالی ندارند، کمک می کند تا هزینه هایی نظیر میکاپ عروس و دیگر خدمات به صورت رایگان و با بهترین کیفیت انجام گیرد.

عابدی بار دیگر از عموم خانواده ها بخصوص بانوان خواست برای انجام خدمات مورد نیاز خود، به واحدهای صنفی بدون پروانه کسب مراجعه نکنند و در صورت شناسایی واحدهای بدون مجوز مشخصات آنان را در اختیار اتحادیه بگذارند تا از طریق قانون از فعالیت آنان جلوگیری شود.

خانم دکتر شارقی مدیرکل و مشاور امور بانوان  و خانواده استانداری تهران نیز در این نشست با تاکید بر اینکه  این صنف باید خود را به گونه ای دیگر به جامعه بشناساند، عنوان کرد: بانوان توانمند این صنف در  کوتاهترین زمان ممکن با کارآفرینی و إیجاد اشتغال برای همنوعان خود زمینه کار در حرفه های مختلف را فراهم کردند.

این مقام مسئول در خصوص اهمیت کارآفرینی با نوان در جامعه بیان کرد: دولت یازدهم با رویکرد عدالت محور خود، شرایط لازم برای توسعه اقتصادی جامعه را فراهم کرده و در این میان با حمایت از کارآفرینی بانوان، آنان را در بهبود اقتصاد کشور سهیم کرده است.

وی اظهار کرد: مدیریت ارشد اجرایی استان و مجموعه استانداری تهران قصد دارند با کمک ارگان های ذیربط نظیر اتحادیه صنف آرایشگران زنانه ضمن برآورد وضعیت اشتغال و فعالیت زنان کارآفرین شهرستان های استان، مشکلات این حوزه را با برگزاری جلسات مشترک و هم اندیشی و تبادل نظر رفع کنند.

وی گفت: به رسمیت شناختن فضای کارآفرینی زنان، گام مثبتی است که از سوی دولت برداشته شده و این امر احساس مسئولیت مدیران اجرایی برای ایجاد فضای کسب و کار بانوان را افزایش داده است.

وی تصریح کرد: حضور زنان در اجتماع، این باور را در آنان تقویت می کند و می توانند در حوزه اقتصاد و توسعه کشور نقش مهمی داشته باشند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

اتاق اصناف ایران

اصناف و بازاریان همواره به عنوان قشری از جامعه شناخته میشوند که در بستر تحولات اقتصادی و اجتماعی جایگاه و کارکرد گسترده و در عین حال موثری در حوزه های مختلف داشته اند. در اقتصاد ایران اصناف به عنوان آخرین حلقه اقتصادی اهمیت ویژه ای در رشد و پویایی اقتصاد کشور داشته و به دلیل گستردگی ارتباط مستقیم با آحاد مردم مثابه قلب اقتصادی جامعه عمل می کنند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]