اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951013212874763

راه حل‌هایی که می‌تواند تجربه بهتری را برای مشتری‌ها فراهم کند

شش نگرانی انتقال وجه آنلاین که «پی‌پینگ» حل کرد

کد: 13951013212874763

https://goo.gl/4Ynt4a

، تهران , (اخبار رسمی): اگر یک فریلنسر یا آزادکار باشید و خدماتتان را در بستر اینترنت عرضه می‌کنید، به‌خوبی با مشکلات پرداخت وجه آنلاین از جانب مشتریان آگاه هستید و می‌دانید که ترس از خرید اینترنتی و انتقال وجه برای مشتریانی که پیوسته خبرهایی از کلاه‌برداری و شیادی اینترنتی می‌شنوند، همواره وجود دارد.

شش نگرانی انتقال وجه آنلاین که پی پینگ حل کرده است

با استفاده از سرویس پی پینگ دریافت پول به‌صورت آنلاین و رفع دغدغه‌های مشتری و خودتان با روشی ساده و هوشمندانه قابل‌حل است

به گزارش روابط عمومی پی پینگ، اگر یک فریلنسر یا آزادکار باشید و خدماتتان را در بستر اینترنت عرضه می‌کنید، به‌خوبی می‌دانید که مشتریان گاهی توقعات زیادی از شما دارند ولی به هنگام واریز پول اماواگرهای زیادی به میان می‌آورند. خوب ترس از خرید اینترنتی و انتقال وجه برای مشتریانی که پیوسته خبرهایی از کلاه‌برداری و شیادی اینترنتی می‌شنوند، طبیعی است.

از طرفی شما یک فریلنسر، بدون نماد اعتماد الکترونیکی یا مجوز کسب هستید، برای جلب اعتماد و رونق کسب‌وکارتان نیاز دارید که بیشتر تلاش کنید. دریافت پول به‌صورت آنلاین و رفع دغدغه‌های مشتری و خودتان با روشی ساده و هوشمندانه قابل‌حل است. لطفاً با ما همراه باشید

1. امنیت شرط اول در انتقال وجه آنلاین است

متأسفانه هر جا که دادوستد و به‌تبع آن، انتقال وجه آنلاین وجود داشته باشد، خطر نیز در کمین است. مخصوصاً آنکه دادوستد در شبکه‌های اجتماعی صورت گیرد و به هنگام پرداخت وجه، کاربران به صفحات جعلی هدایت شوند. در اینجاست که سرقت اطلاعات شخصی یا کلاه‌برداری اتفاق می‌افتد.

استفاده از سرویس معتبر پرداخت پول، اتصال به درگاه‌های بانکی و رعایت نکات امنیتی در حین انتقال وجه به کاربر کمک می‌کند که از این خطرات دور باشد. سرویس‌های پرداخت و دریافت پول بر اساس ضوابط و مقررات بانک مرکزی فعالیت می‌کنند بنابراین شبهه‌ی خصوصی بودن این سرویس‌ها و یا نقض قانون و ذخیره نمودن اطلاعات کاربران به‌کلی رد شده است.

2. واریز وجه آنلاین و عدم دریافت خدمات، قابل‌پیگیری است

باید قبول کنیم که ترس کاربران از عدم دریافت کالای خریداری‌شده پس از انتقال وجه، موجب شده فروشنده در پروسه‌ی نسبتاً زمان‌بری در دریافت پول قرار گیرد که این امر به‌تناسب نوع خدمات و محصولات، ممکن است عملاً دادوستد را غیرممکن و یا بسیار سخت کند.

وجود مرجعی قانونی و معتبر که رعایت حقوق کاربر را بر نفس دادوستد اولویت می‌دهد موجب اعتماد طرفین می‌گردد. به‌نحوی‌که کاربر بتواند در قبال کالا یا خدماتی که پس از واریز وجه دریافت نکرده است، تخلف را اعلام نماید و پول به‌حساب وی عودت داده شود.

3. درگاه آنلاین همیشه در دسترس است

احتمالاً در حین خرید با عدم دسترسی به بانک‌های طرف قرارداد فروشنده روبرو شده‌اید. چند باری تلاش کرده‌اید اما هیچ راهی برای انتقال وجه پیدا نکردید. به‌ناچار مجبور شده‌اید که با روش‌های دیگر وجه را پرداخت کنید و یا به‌کلی از خرید منصرف شده‌اید.

بله این مشکلی است که متأسفانه بسیاری از کاربران را اذیت می‌کند. انتقال وجه را نصفه و نیمه می‌کند و گاهی به دلیل اختلال درگاه بانک موردنظر، مبلغ به‌دفعات از حساب مشتری کسر و مجدداً برگشت داده می‌شود.

سیستم‌های پرداخت پول نظیر پی‌پینگ به جهت ارتباط با چند درگاه بانکی و مانیتورینگ مداوم درگاه‌ها، همیشه در دسترس و قابل‌استفاده جهت انتقال وجه بین خریدار و فروشنده است.

4. کارشناس پشتیبانی همیشه برخط است

گرچه دردسرهای انتقال وجه آنلاین زیاد نیست اما ممکن است مشکلاتی برای کاربران پیش آید که جز از طریق تماس با بانک حل نمی‌شود. شاید ازآن‌جهت که فرهنگ دریافت و پاسخ به ایمیل در سازمان‌ها و بانک‌ها چندان رایج نیست، کاربران تمایل دارند که با تماس تلفنی مشکلاتشان را اعلام و پیگیری کنند.

این اتفاق شدنی است تا آنجایی که در ساعات اداری صورت گیرد. یکی از ویژگی‌هایی سرویس‌های پرداخت نظیر پی‌پینگ پشتیبانی آنلاین 24 ساعته است. خریدار یا فروشنده در هر ساعت از شبانه‌روز می‌تواند با ارسال پیام به کارشناسان پشتیبانی مشکلات و سؤالات خود را در میان بگذارد و پاسخ را دریافت کند.

5. داشتن درگاه آنلاین بدون نماد اعتماد الکترونیکی امکان‌پذیر است

این تیتر ممکن است برای فریلنسرها خوشحال‌کننده و برای خریداران ترسناک باشد اما حقیقت آن است که ما از سرویس پرداخت معتبری صحبت می‌کنیم که نقش واسط را ایفا می‌کند. انتقال وجه و فروش آنلاین خدمات آن‌هم بدون اتصال به درگاه پرداخت اینترنتی معتبر، یعنی یک سیکل معیوب و سخت که هر دو طرف معامله را اذیت می‌کند؛ بنابراین سرویس پرداختی که فروش اجناس و خدمات را در شبکه‌های اجتماعی و بسترهای آنلاین مدیریت می‌کند، فرصتی برای کسب‌وکارهای خرد فراهم می‌آورد که بدون طی کردن مراحل سخت و زمان‌بر اتصال اختصاصی به درگاه بانکی، دریافت پول از مشتریان آسان و سریع انجام شود.

6. انتقال وجه آنلاین بدون داشتن بستر آنلاین

در اختیار داشتن یک سایت یا بستر آنلاین لازمه‌ی اتصال به درگاه بانکی است. بدون در نظر گرفتن پروسه دریافت مجوزهای لازم جهت اتصال به درگاه‌های بانکی، راه‌اندازی یک وب‌سایت آن‌هم برای یک کسب‌وکار خرد زمان‌بر، گاهی هزینه‌بر و پیچیده است.

علاوه بر آن ماهیت برخی از کسب‌وکارها با داشتن یک وب‌سایت ممکن است چندان سازگاری نداشته باشد. استفاده از یک سیستم پرداخت آنلاین، تعاملات تجاری را سریع و سازمان‌دهی شده می‌کند. در این حالت در ازای هر نوع خدمات و یا درخواست تعریف‌شده فروشنده در سیستم، خریدار مبلغ را واریز و فاکتور آن را دریافت می‌کند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

پی پینگ (payping)

پی پینگ یک درگاه پرداخت آنلاین است. در پی پینگ هر شخص یا بیزینس درگاه پرداخت خود را دارد. با عضویت در پی پینگ شما نام کاربری برای خود انتخاب می کنید و بعداز آن صفحه هر عضو بصورت payping.ir/username می شود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]