اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951020217335517

رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران خودرو:

مدل‌های ۹۶ ارزانی را به بازار خودرو آوردند

کد: 13951020217335517

https://goo.gl/HeEHUo

، تهران , (اخبار رسمی): اختلاف قیمت خودروهای مدل ۹۵ با مدل ۹۶ به حدود ۵۰۰ هزار تومان رسیده که همین امر باعث کاهش قیمت‌ها شد.

مدل‌های ۹۶ ارزانی را به بازار خودرو آوردند

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی اتاق اصناف ایران، سعید موتمنی ​رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران و فروشندگان اتومبیل، با اشاره به روند کاهشی قیمت خودرو در سطح بازار، اظهار داشت: اول تا ۱۰ دی ماه امسال قیمت انواع خودروهای داخلی افزایش پیدا کرده بود اما ورود خودروهای مدل ۹۶ باعث شد تا قیمت‌ها کاهش پیدا کند. 

وی با بیان اینکه امروز سمند ال ایکس مدل ۹۶ با کاهش ۵۰۰ هزار تومانی نسبت به مدل ۹۵ با قیمت ۳۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به فروش می‌رسد، افزود: سمند EF۷ هم با قیمت ۳۲ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان، تندر اتوماتیک ۴۸ میلیون تومان و پژو پارس ۳۷ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان معامله می‌شود. 

رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران و فروشندگان اتومبیل تصریح کرد: خودروی پژو تیپ ۲ با قیمت ۳۳ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان، تیپ ۵ این خودرو ۳۸ میلیون تومان به فروش می‌رسد و البته محصولات سایپا هم مانند ایران خودرو در سطح بازار با کاهش روبه رو بوده به نحوی که سایپا ۱۱ با قیمت ۲۱ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان و ۱۳۱ با قیمت ۲۱ میلیون تومان معامله می‌شود. 

مؤتمنی با بیان اینکه اختلاف قیمت خودروهای مدل ۹۵ با مدل ۹۶ به حدود ۵۰۰ هزار تومان رسیده است، گفت: هم اکنون سراتو به دلیل عرضه زیاد در بازار با قیمت ۸۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به فروش می‌رسد. همچنین ساندرو هم با قیمت ۵۳ میلیون و ۲۰۰ و مدل استپ وی این خودرو با اختلاف ۹ میلیون تومانی با قیمت کارخانه همچنان ۶۱ میلیون تومان خریداری می‌شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

اتاق اصناف ایران

اصناف و بازاریان همواره به عنوان قشری از جامعه شناخته میشوند که در بستر تحولات اقتصادی و اجتماعی جایگاه و کارکرد گسترده و در عین حال موثری در حوزه های مختلف داشته اند. در اقتصاد ایران اصناف به عنوان آخرین حلقه اقتصادی اهمیت ویژه ای در رشد و پویایی اقتصاد کشور داشته و به دلیل گستردگی ارتباط مستقیم با آحاد مردم مثابه قلب اقتصادی جامعه عمل می کنند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]