اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951020217496450

در ششمین گردهمایی مشتریان «چارگون» رخ داد

تقدیر از ۱۰ سازمان‌‌ الکترونیکی برگزیده

کد: 13951020217496450

https://goo.gl/yS6QKd

، تهران , (اخبار رسمی): سازمان‌‌های الکترونیکی برگزیده در ششمین گردهمایی سالانه مشتریان از سوی مدیران ارشد چارگون با اهدای تندیس تقدیر شدند.

تقدیر از ۱۰ سازمان‌‌ الکترونیکی برگزیده در ششمین گردهمایی مشتریان چارگون

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی چارگون، تقدیر از سازمان­های الکترونیکی برگزیده در این گردهمایی به رسم سال‌های گذشته و به پاس قدردانی از تلاش موفق شرکت‌ها و سازمان‌ها در زمینه پیاده‌سازی نرم‌افزارهای دیدگاه با مشارکت و خودارزیابی سازمان‌های مشتری انجام شد.

در سال‌های گذشته، فرآیند ارزیابی و انتخاب برگزیدگان از میان تعداد محدودتری از مشتریان صورت می‌گرفت؛ اما امسال این فرآیند به دلیل دامنه گسترده سازمان‌های استفاده کننده از مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه که بیش از 1300 مجموعه را در بر می‌گیرد، محدوده وسیع‌تری یافت و سنجش و رتبه‌بندی سازمان‌های مشتری در ۳سطح سازمان‌های بزرگ، متوسط و کوچک انجام شد.
بنابراین گزارش، شرکت چارگون با هدف دریافت اطلاعات مورد نیاز برای ارزیابی نهایی، از سازمان‌های مشتری درخواست کرد تا در صورت تمایل به سئوالات متعدد و متنوع طراحی شده، پاسخ دهند و در انتخاب سازمان الکترونیکی برتر، شرکت کنند. معیارهای نهایی انتخاب را ابعاد و حجم پروژه، میزان بومی‌سازی دانش نرم‌افزار در سازمان، چگونگی استقرار سیستم‌ها، میزان بهره‌برداری از نرم‌افزار در سطوح مختلف سازمانی، رویکرد توسعه سیستم‌ها و همچنین ضریب نفوذ سیستم‌ها در سازمان‌ها شامل می‌شد. در پایان ارزیابی‌های تیم‌های تخصصی چارگون ۱۰ سازمان مشتری به عنوان سازمان‌های الکترونیکی برتر انتخاب شدند.
لوح تقدیر و تندیس سازمان برگزیده چارگون را استانداری سمنان، بانک آینده، بانک کشاورزی، دانشگاه بین­‌المللی امام خمینی(ره)، دانشگاه علوم پزشکی قم، دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، سازمان نظام مهندسی ساختمان استان سمنان، شرکت بهستان دارو، شرکت بیمه کارآفرین و شهرداری اندیشه دریافت کردند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

چارگون

ما به سازمان‌ها در بهینه‌کردن بهره‌وری به منظور افزایش کارآیی یاری می‌رسانیم.در طول حیات شرکت، بر روی نیازمندی‌های آشکار و پنهان بازار هدف متمرکز شده‌ایم و به این ترتیب با ارائه راهکارهای خلاق و بومی‌سازی شده، پاسخگوی مشکلات سازمان‌های ایرانی هستیم. راهکارهای ما شامل بستر ارتباطی یکپارچه اتوماسیون اداری و نیز راهکارهای برنامه‌ریزی و مدیریت منابع سازمانی در حوزه‌های منابع انسانی، مالی و لجستیک است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]