اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951020217506450

دستاوردهایی برای تحقق کیفیت زندگی سازمانی

کد: 13951020217506450

https://goo.gl/XLn0hP

، تهران , (اخبار رسمی): در ششمین گردهمایی سالانه چارگون، مجموعه‌ای از دستاوردها با تاثیرگذاری بر کیفیت زندگی سازمانی مشتریان ارائه می‌شود.

دستاوردهایی برای تحقق کیفیت زندگی سازمانی

به گزارش اخبار رسمی به نقل از شرکت چارگون، فرزاد رحمانی مدیرعامل این شرکت گفت: در ششمین گردهمایی سالانه مشتریان، آخرین دستاوردها، برنامه‌ها و راهبردها این شرکت با حضور مدیران و کارشناسان بیش از ۱۳۰۰ سازمان بررسی می‌شود.

وی با اشاره به شعار «کیفیت زندگی سازمانی» به‌عنوان محور این رویداد ادامه داد: همانگونه که افراد برای زندگی فردی خود و کیفیت آن، اهمیت قائلند و دائما تلاش می‌کنند تا از هر ابزاری مثل فناوری و تکنولوژی برای ارتقای این کیفیت استفاده کنند، سازمان‌ها نیز باید به فکر کیفیت زندگی سازمانی خود باشند.

رحمانی اضافه کرد: این شرکت به‌عنوان یکی از ارائه‌‌کنندگان و تولید‌کنندگان محصولات و ابزارهای سازمانی تلاش کرده تا نقش خود را در ارتقای کیفیت زندگی سازمانی و فرآیندهای جاری آنها به خوبی ایفا کند؛ بنابراین امسال نیز همانند سال‌های گذشته با مجموعه‌ای از دستاوردها، محصولات جدید و موارد توسعه نرم‌افزارهای دیدگاه در راستای افزایش رضایتمندی از زندگی سازمانی و ارتقای کیفیت آن، میزبان مشتریان خواهیم بود.
وی با اشاره به برگزاری کارگاه‌های آموزشی متنوع در بخش دوم گردهمایی سالانه مشتریان گفت: امسال این کارگاه‌ها با موضوعاتی متفاوت و تخصصی که لزوما ارتباطی با محصولات این شرکت ندارند، برگزار می‌شوند؛ کارگاه جبران خدمات در حوزه منابع انسانی، کارگاه آموزشی اسکرام در حوزه اتوماسیون اداری، بودجه‌ریزی، کارگاه اموال دولتی و دیگر کارگاه‌ها که برای مخاطبان عمومی هم می‌توانند جالب باشند.
وی با بیان اینکه بخشی از برنامه‌های ۵ سال گذشته گردهمایی‌های چارگون، معرفی و تقدیر از سازمان‌های الکترونیکی برگزیده بود خاطرنشان کرد: امسال نیز ۱۰ سازمان الکترونیکی برتر که از محصولات این شرکت استفاده موثرتری کرده و توانسته‌اند با آنها تحول و تغییری مثبت در فرآیندهای سازمان خود ایجاد کنند، معرفی و تقدیر می‌شوند.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

چارگون

ما به سازمان‌ها در بهینه‌کردن بهره‌وری به منظور افزایش کارآیی یاری می‌رسانیم.در طول حیات شرکت، بر روی نیازمندی‌های آشکار و پنهان بازار هدف متمرکز شده‌ایم و به این ترتیب با ارائه راهکارهای خلاق و بومی‌سازی شده، پاسخگوی مشکلات سازمان‌های ایرانی هستیم. راهکارهای ما شامل بستر ارتباطی یکپارچه اتوماسیون اداری و نیز راهکارهای برنامه‌ریزی و مدیریت منابع سازمانی در حوزه‌های منابع انسانی، مالی و لجستیک است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]